Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT pitäis saada hetki omaa rauhaa!!!! >:(

Vierailija
05.05.2011 |

Väsyttää ihan tolkuttomasti ja pitäisi tehdä kuitenkin kolmea asiaa yhtäaikaa.

Pitäisi viedä lasta ulos, tehdä ruokaa, siivota, jne jne.

Tuntuu että olen juossut koko päivän ja jalkoja särkee, päästä puhumattakaan. Lapsi (1v2kk) on kitissyt koko päivän ja roikkunut lahkeessa kun en ole huomioinut häntä niin paljoa kuin yleensä kun olen siivonnut, lajitellut vaatteita, korjaillut jälkiä, tehnyt ruokaa.

Haluaisin niin istahtaa KAIKESSA RAUHASSA alas hetkeksi aikaa. Taidankin tehdä niin vaikka tuo apina kiljuisi kuinka tuossa vieressä.

Joo, ja miestä eikä apuja ole.

Oho, enpäs istukaan, lapsi kaatoi juuri pyykinkuivaustelineen lattialle ja alkoi viskomaan vaatteita ja pyyhkimään niillä likaista lattiaa >:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat varmaan potenssiin sata omat fiilkseni, koska odotan tässä vaan miestä kotiin saamaan vapaata näistä kahdesta komennettavasta...

Tsemppiä, jaksamista ja positiivista elämänasennetta (, mikä itselleni on todella vaikeaa!)

Vierailija
2/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olenkin avautunut myös tällä palstalla niistä.

Ei auta kuin jaksaa. Itseäni piristää ajatus siitä, että vielä joskus tämä pikkulapsivaihe on OHI!! Ja ah sitä päivää, kun lapset muuttavat pois kotoa, ja koko koti on taas vain minun ja mieheni! Ei leluja lattioilla levällään, ei kukaan lahkeessa roikkumassa tai parkumassa selällään kiukuten lattialla niin että melu vihloo korvia. Mahtaa olla ihana elämänvaihe! (ennenkuin sitten tulee lastenlapsia, joita pitää vahtia...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä hetkinä ei kyllä mikään asenne voita tätä vitutusta :D

Ois ees karkkia tai jotain hyvää salaa syötäväksi tai joku kaveri, jonka pyytää kahville (ja jonka lahkeessa lapsi roikkuis vähän aikaa).

En tiiä johtuuko hampaista vai mistä, mutta lapsi ei oo ees suostunu syömään kunnolla tänään, maitoa vaan joisi. Osa kitinästä johtuu varmaan ihan tuskasesta olosta ja nälästä.

Taidan unohtaa ulkoilut ja istua loppupäivän lattialla koomassa ja antaa lapsen kiipeillä sylissä. Onneksi kämppä on sellanen, että voi antaa lapsen olla ihan vapaasti.

ap

Vierailija
4/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä nostan sulle hattua. Siis yh ilman tukiverkkoa? Ymmärsinkö oikein? Mulla on ihan tismalleen samanikäinen lapsi. Kuulostaa niin tutulta tuo homma. Meilläkin ollaan lahkeessa kiinni koko ajan. Kun laitan ruokaa, tuppaudutaan siihen jalkoihin pyörimään, kun menen vessaan, tuppaudutaan sinne repimään vessapaperia, kun ripustan pyykkejä, ne revitään heti alas ja kaadetaan pyykkitelinekin...Puhumattakaan siitä, et vaikka lapsi olis just syönyt niin silti mun lautaselta yritetään ronkkia paloja ja kiukutaan jos yritän syödä tai juoda kahvini säädyllisesti pöydän ääressä....Äääh...

Vierailija
5/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mies on ap?

Miksi muuten sun pitää vielä siivota ja laittaa ruokaa, kun kirjoitat että olet jo koko päivän sitä tehny? Mitäpä jos vaan istut ja otat sen "apinan" syliin ja annat sille huomiota mitä se kaipaa.

Vierailija
6/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi ja lähde lapsen kanssa ulos... siellä on siivompi olla ei ahdista kodin sotkut...siivoa huomenna aamusta.

Vierailija
7/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä missä mun mies on, en ole tavannut häntä vielä. Lapsen isä jos tarkoitat, niin hän päätti lapsen ollessa parin kk:n ikäinen, että tämä ei ollutkaan hänen juttunsa (sovitut häät peruttiin jne jne).

Ruokaa teen valmiiksi, koska viikonloppuna meille tulee vieraita enkä silloin ehdi tekemään. Ja siivoomista riittää vielä vaikka koko päivän olen jotain tehnyt.

Nyt tekisi kyllä mieli perua kaikki menot ja vieraat ja vaan homehtua tänne kotiin.

Kuten sanoin, nyt haluaisin hetken nimenomaan OMAA rauhaa. Mielellään ottaisin kyllä vaikka ihan kokonaisen päivän.

Ja joo, minä en oo niitä superäitejä jotka aina jaksaa vaikka oisivat viiden lapsen yksinhuoltajia Siperiassa, vaan olen kärttyinen, melankolinen ja väsynyt. :(