Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pystytte juomaa paljon päivän aikana?

Vierailija
05.05.2011 |

Joka paikassa toohotetaan, että minimimäärä nestettä päivässä on 1 ½ litraa, mieluiten pitäisi juoda ainakin 3 litraa. Jos mä juon syömisen yhteydessä, niin hyvä kun pääsen ½ litraan. Ja jos yritän juoda aina välillä vähän enemmän, niin sitten mun pitää juosta parin tunnin ajan vessassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositusten mukaan monta vuotta, ja kärsin jatkuvista vatsavaivoista, huimauksesta ja aina oli vilu. Vessasakin piti juosta ihan jatkuvasti. Syy; minulla on luontaisesti herkkä vatsa ja miedot vatsahapot, ja koska vesi laimensi niitä entisestään, niin vatsa ei toiminut kunnolla mistä seurasi kaikki muu + aika kamalat ilmavaivat. Liiallinen juominen myös teki virtsarakosta yliaktiivisen, se siis ylirasittui. Kun lopetin veden juomisen, oli oli kertaheitolla niin paljon parempi. Minä en usko, että ihmiselle oikeasti tekee hyvää juoda litratolkulla vettä. Urheilijat on sitten erikseen, ja fyysistä työtä tekevät.

Vierailija
2/6 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni hörpätä vettä ohikulkiessani. 3dl:n Coca-Cola -lasillinen kerrallaan 2-3h:n välein.

06

09

12

15

18

21

Siitä tulisi jo 1,8l ja lisäksi ruokajuomat.

En tietenkään juo kellonaikojen mukaan, mutta tuossa periaate. Nesteen juomiseen oppii, sitten huomaa miten väsyttää jos vesimäärä jää liian pieneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei tarkoiteta pelkkää vettä. Siihen määrään lasketaan kaikki juomat ja ruokien sisältämä vesi. Ylimääräinen veden juonti on täysin tarpeetonta, varsinaista vouhotusta.

Ylimääräistä nestettä tarvii lähinnä jos käyttää vaikka alkoholia.

Vierailija
4/6 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin edes muista juoda. Mun ei oo yleensä koskaan edes jano. Joskus iltasin sitten huomaa, että ei oo tullut juotua vettä päivän aikana välttämättä ollenkaan, jos oon ruuan kanssa juonut vaikka maitoa tms. Välillä oikein koitan muistuttaa itseäni että joisin, mutta sit tulee toi että saa ravata jatkuvasti pissalla. Kaikenlisäksi musta vesi maistuu välillä tosi pahalta!

Vierailija
5/6 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen vesipullon käytön opettelua. Eli vesipullo vaan joka paikassa mukana. Siitä tulee helposti aina kulauteltua vettä, ihan huomaamatta.

Veden juonti on tapa, johon oppii.

Vessassa käynti kyllä tasoittuu, mutta tottakai enemmän vettä juova joutuu useammin vessassa ravaamaan ja sehän se on vähän tarkoituskin, että kroppa puhdistuu.

Kun tottuu siihen veden juontiin, niin sitä kaipaakin vettä.

Vierailija
6/6 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikein edes tajua tuota tuputtamista. Ei vielä kymmenen vuotta sitten jengi kävellyt jatkuvasti vesipullo kourassa, nyt tuntuu että henki lähtee heti jos ei jatkuvasti ole lipittämässä.

Juon silloin kun janottaa ja sen verran kuin mieli tekee, eikä terveydessä ole mitään vikaa.