Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut päiväkodissa puhutteluun huonon käytöksesi takia?

Vierailija
05.05.2011 |

Eräänä huonona aamuna viedessäni lastani päiväkotiin, suutuin hoitajille sanoin erittäin rumasti. Sen seuraksena minut kutsuttiin päiväkotiin selvittämään asiaa. Paikalla oli kaikki ryhmän hoitajat ja päiväkodin johtaja. Minulta vaadittiin selitystä sanoistani. Pidin tällaista tilaisuutta outona, mutta kaipa tämä jokin uusi tapa. Lopuksi minulle ilmoitettiin, että hoitajien siirtyessä ryhmänä ensi syksynä uuteen päiväkotiin, lapseni ei seuraa mukana, vaan jää vanhaan päiväkotiin ja saa uudet hoitajat ja uudet kaverit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanani ei ole suuttua hoitajille ja sanoa rumasti. Jos jokin asia ei miellyttäisi, niin kysyisin asiasta sivistyneesti.

Ehkäpä tilanne on ollut kovin pelottava ja uhkaava hoitajille.

Vierailija
2/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työntekijän roolissa. Johtaja piti siis puhuttelun ja "huusi", kun olin kertonut keväällä ryhmäläisten vanhemmille etten enää jatka ryhmässä. Toisella työntekijällä oli sama tilanne ja hän oli toki kertonut omalta kohdaltaan saman asian ja vanhemmat olivat, hyvästä syystä, kummissaan kun pienten ryhmästä lähtee kaksi kolmesta hoitajasta.

Johtajan mukaan minun ja työparini olisi siis pitänyt valehdella vanhemmille. Sen jälkeen ei enää harmittanut, ettei määräaikaista työsuhdetta enää jatkettu toukokuun jälkeen... Ja kun kesällä johtaja ylättäin soittikin, että elokuusta paikka olisikin vapaa, arvatkaa meninkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä siitä mihinkään puhutteluun joutunut.

Vierailija
4/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kysynyt miksi asia kostetaan lapsellesi? Ehkä onkin parasta että hoitajat vaihtuu, jolloin sinun ei tarvitse suuttua hoitajille.

Vierailija
5/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkasin retkellä ja piilouduin kiven taa, kun piti lähteä pois. Puhutteluhan siitä seurasi päiväkodilla ja kotonakin.

Vierailija
6/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuin lapsen koko aamun kestäneeseen vinkumiseen ja kun yritti vielä takertua tarhassa, jätin sen aamiaispöytään ja lähdin itku kurkussa ovet paukkuen.

Johtaja puhutteli mut yhden hoitajan läsnäollessa, että toisia vanhempia pelottaa mun käytös ja tuli siinä ilmi muutakin,mitä tyttöni oli kertonut heille...Tää puhuttelu avas mun silmät ja painelin siitä samantien hakemaan vähän nuppilääkkeitä ja hoitoa. Olin ihan loppu, keskivaikea masennus....

Vierailija
7/7 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi