Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiasiaa eli älä avaa jos ei kiinnosta.

Vierailija
05.05.2011 |

Montako orkkua voit saada peräkkäin? Onko niiden voimakkuudessa eroja ts. laimenevatko mitä useamman saat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut paikat ei kestä älytöntä höyläämistä. Suurin saavutus on 4 orgasmia yhdellä kertaa, eivät laimenneet.

Vierailija
2/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole laskuria värkissä.

Orgasmit vaihtelevat voimakkuudeltaan ja kestoltaan, minulla ollut aina näin.

Orgasmien määrä ja laatu riippuu kuinka kiihoittunut olen ja rakastelun kestosta sekä siitä onko useampi akti peräkkäin.

Kumppanillakin on väliä, tai siis kumppanin taidoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormipelillä ei ole 3 tai 4 enempää saanut, mutta vibralla (vaatii aika voimakkaan, että jaksaa jatkaa) olen saanut montakin kertaa reilusti enemmän.

Yleensä menee näin:

Eka on ihan hyvä, mutta toinen on yleensä paras. kolmaskin on vielä ihan hyvä ja joskus neljäskin. Mutta sitten jos jatkaa, niin ei ne niin kummosilta enää tunnu. Tunnen orkut, mutta ei ne enää ole järisyttäviä. Toisaalta, tässä vaiheessa (jos vibra koko ajan klitan päällä) tunne on koko ajan sellasta niin hyvää, ettei malta lopettaa. Orkut on vaan sellasia pieniä sen hyvänolontunteen lisäks. Hankala selittää...

Jossain vaiheessa tulee sitten sellanen, että on pakko lopettaa, kun kaikki lihakset on ihan puhki. Ei jaksa enää edes orgasmia :D

Huvikseen on joskus tullut tällaisia yksin kokeiltua, mutta ei kovinkaan usein enää, kun talossa on mies ja kaksi pientä lasta. Miehen kanssa en saa kuin yhden tai kaksi. Enkä saa niitäkään läheskään joka kerta.

Vierailija
4/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanillakin on väliä, tai siis kumppanin taidoilla.

ei kyllä ole. Jokainen on itse vastuussa orgasmeistaan

Vierailija
5/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli huippu, sen jälkeen vaimeni. Miehen kanssa seksi on niin huippua, että se vetää vertoja jatkuvasti saatavalle orgasmille, siis nautin enemmän seksistä miehen kanssa... Ja se on vain parantunut ajan myötä.

Vierailija
6/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormipelillä ei ole 3 tai 4 enempää saanut, mutta vibralla (vaatii aika voimakkaan, että jaksaa jatkaa) olen saanut montakin kertaa reilusti enemmän.

Yleensä menee näin:

Eka on ihan hyvä, mutta toinen on yleensä paras. kolmaskin on vielä ihan hyvä ja joskus neljäskin. Mutta sitten jos jatkaa, niin ei ne niin kummosilta enää tunnu. Tunnen orkut, mutta ei ne enää ole järisyttäviä. Toisaalta, tässä vaiheessa (jos vibra koko ajan klitan päällä) tunne on koko ajan sellasta niin hyvää, ettei malta lopettaa. Orkut on vaan sellasia pieniä sen hyvänolontunteen lisäks. Hankala selittää...

Jossain vaiheessa tulee sitten sellanen, että on pakko lopettaa, kun kaikki lihakset on ihan puhki. Ei jaksa enää edes orgasmia :D

Huvikseen on joskus tullut tällaisia yksin kokeiltua, mutta ei kovinkaan usein enää, kun talossa on mies ja kaksi pientä lasta. Miehen kanssa en saa kuin yhden tai kaksi. Enkä saa niitäkään läheskään joka kerta.

Vierailija
7/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menee näin:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi