Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit huonekalujen kantoavusta 2 raavaalle miehelle

Vierailija
04.05.2011 |

yhden tunnin ajalta, siis käteen, yhteensä? Tulevat paikalle omalla autolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkku, maksa luonnossa, niin saat itsekin kyytiä. :)

Jos et ole sinkku, niin matkasta riippuen bensoihin 20-30 euroa, ja muutama kymppi kantoavusta.

Vierailija
2/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joutuvat kantamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen kokee auttavansa, hän auttaa ilmaiseksi. Jos maksat pari kybää, kaikki ajattelevat "miksi minä tekisin tätä duunia huonolla palkalla."

Jos kuittaat karvavisalla kaikilla on kivaa.

Vierailija
4/6 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä ihmiset, ja kuinka hyvin? Jos kyse on kavereista, niin en mä tiedä tarvitseeko maksaa mitään. Sitten, jos ovat puolituttuja ja kantamista on paljon + osa raskaita juttuja, tyyliin pesukone, niin 50 per nenä ois ihan kohtuuhinta. + Tietenkin, että tarjolla on kylmää juotavaa ja kahvia + pitsaa tms. (Monen muuton jälkeen mä olen tullut siihen tulokseen, että kaikkein tärkeintä on ruokkia muuttomiehet vaikka kyse ois lyhyestäkin ajasta, koska nälkäinen muuttomies on lyhytpinnainen ja se ei ole hyvä juttu varsinkaan silloin, jos joku huonekalu pitää koota uudelleen edes osittain).

Vierailija
5/6 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Karvavisaa" ei ole vielä tullut mieleen käyttää :-D Olisihan sekin kokemus. t. ap

Vierailija
6/6 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavatko sulta ikinä mitään palvelusta jne jne.

Mun mies on kaapin kokoinen ja on ihan normaalia että häntä pyydetään joka kuukausi muuttotalkoisiin.

Meillä oli 2 v sitten muutto ei kukaan näistä tullut vaikka päivä ilmoitettiin 2 kk ennen. Muutto tapahtui vielä pe - su.

Sen jälkeen mies ei ole mennyt kertaakaan talkoisiin.

Hän tienaa myös eniten tästä porukasta. jos joku tarjoais hänelle 50 euroa parin tunnin työstä jäis taatusti mielummin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan