Lue keskustelun säännöt.
Pienen vauvan kanssa Kolmårdeniin?
04.05.2011 |
Meillä on suunnitelmissa kesälomamatka Kolmårdeniin omalla autolla. Onko kenelläkään kokemuksia siellä käynnistä pienen vauvan (noin 2kk) kanssa? Kannattaako lähteä? Isommat lapset meillä jo koululaisia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
menee siellä niinkuin muillakin matkoilla vaunuissa kätevästi. Vaunuilla helppo liikkua, mutta siis todella suuriakin korkeuseroja eli työnnettävää riittää...
Mitähän oikein haet tällä? Ruotsissa voi imettää kuten Suomessa, on vessoja ja ravintoloita/kioskeja.
Mitä kaipaat vauvalle matkalla?