Lue keskustelun säännöt.
Olen luullut Aurinkomatkoja törkykalliiksi, yllätyin
04.05.2011 |
Varattiin kesälomamatka, kylläkin toiselta yhtiöltä ja tarjouksesta. Ollaan tosi tyytyväisiä hintaan. Mutat teki mieli haarukoida oliko hinta oikeasti tarjous ja selasin eri yhtiöiden sivut. Olen aina saanut mielikuvan että Aurinkomatkat on paljon kalliimpi kuin kilpailijansa mutta yllätysyllätys niin meidän kohteeseen normaalihinnoilla olikin ihan keskihintainen. Detur näyttää halvemmalta mutta matkat on yhden päivän lyhyempiä kuin kilpailijoila niin ei voi suoraan verrata.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin, luulen että Aurinkomatkat Finnairin tytäryhtiönä hyötyy Finnairin polttoainesuojauksista. Charter-lentoyhtiöitä käyttävät firmat joutuvat maksamaan korkeasta polttoaineesta täysimääräisen hinnan.