Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole Facebookissa, koska pelkään että saisin sinne tosi vähän kavereita. :(

Vierailija
04.05.2011 |

Aika noloa joo. Voiko siellä piilottaa kaverit niin etteivät muut näe kuinka paljon kavereita on? :D kun kaikilla tuntuu olevan joku 300 ja itse saisin varmaan 20.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kourallinen kavereita ja ei siinä oiekin silloin ole mitään järkeä, voin pitää yhteyttä heihin muutenkin

Vierailija
2/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä mitään noloa ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten viitsi edes mennä. Mutta onhan mulla nyt 4 kaveria, sisarukset. En oo kehdannu muita pyytää.

Vierailija
4/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö liittyä? Ois kuitenki niin kätevä jutella muille. Jotenkin vaan nolottaa tommoset tyhmät jutut, oon vähän neuroottinen vissiin.

-ap

Vierailija
5/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko niitä piilottaa, muistaakseni asetuksista voisi valita, mitä tietoja kaverit näkee. Mutta miksi se olisi noloa, että on vähän kavereita? Toiset on valikoivampia, eivätkä edes halua puolituttuja kavereiksi. Kellään on tuskin montaa sataa tosiystävää. Itselläni n.20 kaveria, eikä nolota.

Vierailija
6/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on kertynyt reilu 200 kaveria. Vanhoja luokkakavereita, naapureitä, tuttuja, nykyisiä naapureita, ystäviä jne.. Se huonopuoli siinä, on että pitää miettiä mitä sinne kirjoittaa. Välillä tuppaa unohtumaan että "KAIKKI" näkevät kirjoitukseni.

Itse haluaisin vain perheeni ja lähimmät ystävät, mutten kehtaa poistaa muitakaan. Myös monella tuttavallani on joku kaksikymmentä kaveria, yhdellä "vain" kymmenen. En ole koskaan miettinyt toisten kaverimääriä, mikä on noloa ja mikä ei.

Rohkeasti vain profiili sinne :) Kenties läydät uusiakin tuttavuuksia omien ystävien kautta :)

Vierailija
7/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se määrä vaan se laatu. Minulla on se 300 kaveria ja ihan oikeasti aika rankalla kädellä olen käynyt kaverilistaa läpi säännöllisin väliajoin. Näitä on kertynyt useamman vuoden aikana opiskelujen, töiden, harrastusten yms kautta. Ja sen kaverilistan tosiaan saa piiloon muilta. Kaverit voi myös ryhmittää niin että kaikki ei näe sinun kaikkia toimintoja.

Vierailija
8/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä vielä joku ilta parin siiderin jälkeen sorrun liittymään :D tuntuu vain että vaikka olen elämäni aikana tuntenut paljon ihmisiä, ei monikaan niistä edes muista mua eikä näin ollen pyytäisi kaveriksi. Ja itse olisin tosi huono pyytämään.

-ap

Vierailija
9/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista kavereista viis