Miten mä selviän? Olen itkenyt vapusta lähtien.
Mä en pysty ajattelemaan selvästi. En nukkunut viime yönä yhtään. Sain maanantaina potkut töistä, tiistaina keskenmenon rv7, taloyhtiö nostaa vastikkeita 212 eurolla kuussa ensi kuusta lähtien, pojan kännykkä varastettiin koulussa.
Mitä vielä? Antakaa tulla nyt kaikki. Ehken sitten jaksaisi huomenna enää herätä tähän helvettiin.
Kommentit (17)
Jos vuokra nousee eikä siihenkään ole varaa :(
En asu vuokralla, vaan omistusasunnossa.
ap
nyt äkkiä työkkäriin aktiivisesti töitä hakemaan! mikä on alasi?? missä päin asut ap?
onko kouluun otettu yhteyttä?? poliisille vaan rikosilmoitus
miksi vastiketta nostetaa yli 200 euroa?? jonkun rempan takia?
voimia..
Lääkäriin menen ennen kuin haen mitään töitä. En selviä ilman sairaslomaa.
Vastiketta nostetaan ikkunaremontin takia. Koko vastike on yli 600 euroa nyt.
Opettajalle on ilmoitettu varkaudesta. Ei välitä. Eikä poliisi voi tehdä mitään.
ap
jos et jaksa itsesi takia pinnistää niin voisitko pojan vuoksi? Kyllä äiti on vieläkin hänelle tärkeä! Uusia töitä tulee. Keskenmeno on rankka asia, mutta siihenkin on ollut joku syy. Toivon sinulle uutta työpaikkaa, uutta raskautta ja voimia olla äiti jo olemassa oleville/olevalle lapselle!
Isommistakin ongelmista selviää mulla saman parin kk aikana lapsi sairastui syöpään, sain keskenmenon ja mies jäi työttömäksi. Selvittiin hengissä siitäkin. Tsemppiä.
kolmosesta, ap. Hän ei osaa lukea/ ymmärrä lukemaansa.
Ota viikko vapaata, lepää, leiki ja ulkoile poikasi kanssa, sure keskenmenoa miehesi kanssa, kerää voimiasi. Uskon, että kun sen jälkeen tarkastelet tilannettasi, saatat nähdä uusia mahdollisuuksia. Kaikkea hyvää!
Itse ehkä myisin asunnon,jos rahat ei riitä.
Pankista saat kyllä maksuvapaita kuukausia eli maksat vaan korot.
Lapselle uusi halpa kännykkä. Kallista ei kannata ostaa.
Lapsen pitäisin.
Asiat kyllä järjestyy.
Me myytiin aivan uusi auto, kun mieheltä loppui työt.
Olisin kyllä tiukan paikan tullen valmis luopumaan asunnostakin, joskus on vain pakko.
En oikein osaa auttaa, mutta voimahalauksen lähetän :)!
Nyt ehkä tuntuu pahalta ja siltä että kaikki on mullin mallin etkä jaksa tehdä mitään. Raskasta on tommonen että ensin menettää työn ja sitten lapsen. Mutta aina löytyy apua menet lääkäriin, työkkäriin, sossuun ja jos kuuluit liittoon niin laitat sinne hakemuksen menemään ansiosidonnaisesta. Ei maailma tähän lopu aina löytyy apua. Älä kuitenkaan satuta itseäsi mitenkään koska sinulla on lapsi joka tarvitsee sinua vielä. Ole kiitollinen että voit halia ja rakastaa poikaasi sinulla on kuitenkin hänet vielä.
epäonnen päiviä. Minullakin sattui jokin aika sitten niin että asiat jotka eivät periaatteessa voi mennä pieleen meni kahden päivän aikana pieleen. Kohdallani lamppu sammui ihan yhtäkkiä (lamppu paloi), kännykän näppäimistön osa lakkasi toimimasta (ja taas seuraavana päivänä toimi kuin ei mitään vikaa olis ja toimii yhä) ja muuta vastaavaa joita ei voi järjellä selittää että miten ne sattuivat kaikki samaan ajankohtaan. Odotahan vain ap, onnesi kääntyy vielä. Jos ei käänny, ymmärrän että olet varmasti todella peloissasi ja allapäin.
Miksi sait potkut? Oliko lailliset?
Hetki kerrallaan eteenpäin... Kaikesta selviää jotenkuten...
Keskenmeno on suuri menetys. Iso halaus sinulle!
Kun olet hieman parantunut siitä keskenmenosta, niin ryhdy etsimään töitä. Kuulutko työttömyyskassaan?
Olettehan sulkeneet pojan puhelimen liittymän?
Toivottavasti teille tulee vielä ilon päiviä!
Paljonko se vastike on jos se NOUSEE 212 eurolla? Taitaa olla sull amelkoinen lukaanlöi. Mitähän jos myisit sen?
hoida ehkäisy kuntoon,ettet sikiä enää.
ja ota uusi työ.
mitä sinä luulet ruikuttamalla saavasi aikaan? sääliä?
Nyt vaan keräät itsesi, ilmoittaudut työkkäriin ja aloitat aktiivisen työnhaun.