Mitä olet viimeksi jättänyt hankkimatta, sen vuoksi että se oli niin kallista?
Kommentit (35)
Tältä päivältä muutama:
Biotherm Aquasource -naamarasva, 39 euroa. Tiedän, että saan halvemmalla viikonloppuna lentokentältä.
Smoothie Fazerin kahvilassa, kävelin Stockan herkkuun ja ostin saman pullon sieltä kolmanneksen halvemmalla.
El Naturalista -kengät, 120 euroa. Saa netistä alle satasella.
Muuten jätän aika harvoin mitään hankkimatta hinnan takia. Ostan vain ehdottoman tarpeellista ja hinta ei ole tärkeimpiä kriteerejä. Jätän useinkin hankkimatta asioita, joita haluaisin, mutta en tarvitse.
Multi-Active Concentrate hoitotiivisteen, 73,60€. Ostin sen sijaan Nivean geeliseerumin.
Lomailla voi onneksi halvemmallakin
Olen niin hintatietoinen kuluttaja että melkeinpä joka kerta ruokakaupassa valikoin sen mukaan mikä on milloinkin tarjouksessa tai muuten edullista, enkä enää hetken kuluttua muistakaan niitä.
Viimeisin minkä olisin oikeasti halunnut mutta jätin ostamatta oli Sandin mekko joka maksoi 299e. Nyt väijyn sitä tulevan kesän aleista.
kosteusvoide (ihan perus), lantionpohjalihasten treenauslaite Come, mahalääkkeeni, lapsille housuja ja muita kesävaatteita jne...
Maksoi 60 euroa. Tosin syynä myös se, että en juurikaan syö leipää, ajattelin että mieskin saattaa vähentää leivän syöntiä joten tuskin on niin tärkeää.
ostin tilalle 100gramman juhlamokkapussin, 1,29e :D
En halua mitään parin tonnin ruppanaa joten olen mieluummin ilman.
Ei se itse matka mutta se hotellihuone, yhdestä yöstä en suostu maksamaan 800 euroa, en oli sitten mikä piraattihuone tahansa. Yleensä en hinnoista kavahda mutta jos on kyse ihan suorasta rahastuksesta niin sitten (kuten nyt tuossa huoneen hinnassa)
lapsen ja miehet tarpeet menee aina edelle...
Hesen kerrosateria 7 euroa, sillä syö jo hyvän lounaan jälkiruokakahveineen kunnon lounaspaikassa.
Kampaaja, juoksulenkkarit, urheiluliivit
jäätelö
yleensä ruokaa ostan vaikka hinta kirpaisee.. säästän muussa
Ajattelin käydä Stadiumissa josko olis halvempaa..
Hästens-parisänky 3200,-
Matka Thaimaahan, mentiin Madeiralle, sittemmin on jääneet kaikki koko perheen reissun matkat.
Keittiöremontti.
Tai no ostin ne mut palautin sit.. Ei ollu sen arvoset.
Onko muuten farkkushortsit yleensä ton hintasia, tiiättekö?
omakotitalon