Kumpi parempi nintendo wii vai pleikkari 3?
Ja miksi???
Mietitty kovasti kumpi valita. Pelaajat 6 ja 8 vuotiaat. Harmi vaan kum pleikkarilla ei ole mariota.
Kommentit (32)
Ihan siis itse olette noin kiinnostuneita ja asiantuntevia eri valmistajien mallien ominaiksuusista?
Minkä ikäisiä lapsia teillä on, ja tehdäänkö teillä muutakin kun pelataan?
Vanhin meillä 7v ja mahdollisesti ensi jouluksi joku laite hankitaan..
hommattiin jouluna Wii ja on ollut todella hyvä, käyttöä riittää! Lapset pelaa Supermariota ja tasapainolaudan kanssa liikuntapelejä ja minä zumbaan useamman kerran viikossa. On hommattu myös WiiSing-levyjä pari kappaletta.
hommattiin jouluna Wii ja on ollut todella hyvä, käyttöä riittää! Lapset pelaa Supermariota ja tasapainolaudan kanssa liikuntapelejä ja minä zumbaan useamman kerran viikossa. On hommattu myös WiiSing-levyjä pari kappaletta.
Kinectiin ei tarvi hankkia mitään ylimääräistä, kunhan siirtää huonekalut alta pois, ettei kolhi niihin itseensä. Ja pelatessa otetaan valokuvia, joita voi lähettää kaverille sähköpostiin. Meillä on pidetty talven kovilla pakkasilla urheilukisoja olohuoneessa, naapureitten lapset on tulleet mukaan. Tosin pari niistä hankki oman kinectin, kun oli niin kiva pelata.
Ostettiin xbox ja kinect viime marraskuun lopussa, saatiin testata liikkeessä. Myyjä ei enää suositellut wiitä, ja hävisi meidänkin mielestä 100-0 kinectille.
Ihan siis itse olette noin kiinnostuneita ja asiantuntevia eri valmistajien mallien ominaiksuusista? Minkä ikäisiä lapsia teillä on, ja tehdäänkö teillä muutakin kun pelataan? Vanhin meillä 7v ja mahdollisesti ensi jouluksi joku laite hankitaan..
Sattumalta Gigantissa käveltiin xbox360 ja kinectin laitteen ohi ja tehtiin heräteostos. Siskolla wii, aika huono ja hidas käyttää.
Meillä pelataan viikonloppuisin 2-4 h, viikolla ehkä 1-2 h. Itse jumppaan sillä, kun lapset nukkuu. Ei kai se tarkoita, että omistaa vaikka korttipakan, niin sitä pelataan koko ajan?
Ihan siis itse olette noin kiinnostuneita ja asiantuntevia eri valmistajien mallien ominaiksuusista? Minkä ikäisiä lapsia teillä on, ja tehdäänkö teillä muutakin kun pelataan? Vanhin meillä 7v ja mahdollisesti ensi jouluksi joku laite hankitaan..
Ei noita lapsia viitti jatkuvasti juoksuttaa ympäri taloa tai pakottaa puihin kiipeilemään. Aika vähän täällä korvessa viitti talvipimeellä koulun jälkeen ulkona liikkua, kun ei ole katuvaloja tai valaistua latua/kaukaloa.
Vai luuletko, että nykyajan pelit passivoi sohvalle?
on paljon parempi kuin wii!
Pleikkari+move oli kanssa ihan kiva,mutta siinäkin tarvii ne kapulat.
Ja sä voit mennä sinne nörttilinjalle...!!!
mieluummin xbox kinectin johon hullaannuin kun testasin kaverilla. Ja meidän wii konsolikin näyttää nyt aika karseelta kun poika sai valita siihen skinin ja mieheni suostui. Kuka nyt haluaa palavan pääkallon mölllöttävän telkkarin vieressä kun kivoja kuosejakin olisi ollut tarjolla vaikka kuinka:/
http://designskins.fi/fi/kappale/kaesikonsolit/nintendo/wii/totenkoepfe…
Miksi laittaisin rahaa melkein vanhoihin peleihin? Siis vaikka Wiihin?
Wii on pienempien lasten mieleen... siinä on kai enemmän lasten pelejä... En halua mitään taistelujuttuja!
Mariot on kivoja, aikuisillekin :)
Tykkään seikkailuista, muista en kylläkään välitä.
Toisaalta jos ensi vuonna tulee jo uus nintendo, ehkei kantsi enää tähän wiihin investoida.
Tällä hetkellä olis tarve blue ray soittimelle ja on just ostettu uus 3d telkkariki. Eli pleikkari muuten ehdoton valinta, mietityttää vain nuo pelit. Siis että onko siinä tarpeeksi kesyjä pelejä pienemmillekin.
Minkälaisia ne lego-pelit ovat, niitä näkyy olevan monia?
Ja miten urheilupelit, esim. vancouver, onko kiva?
Ja sä voit mennä sinne nörttilinjalle...!!!
sinä vai??
wiiware-kaupasta rahalla tietysti.