Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alatko kaveeraamaan tupakoitsijan kanssa?

Vierailija
04.05.2011 |

Mulle käy jonain bailukaverina muttei oikein mammakaverina.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku heistä voi olla tuleva paras ystäväsi!

Vierailija
2/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eivät kelpaa myöskään vasenkätiset, r- tai s-vikaiset, semmoiset, joilla on suuria ja/tai karvaisia luomia, pigementtihäiriöitä ihossa, epämuodostumia (kolmas nänni, räpylävarpaat), perinnöllisiä sairauksia, ylipainoa, mielenterveysongelmia, kaksihaaraisia hiuksia, väärä ruokavalio tai sottaiset lapset, joilla silittämättömät collegeasut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava, niin tottakai alan. Se vaan on ikävää, kun ne haisee!

Vierailija
4/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ei tee ihmistä kummemmaksi, samanlainen heikkous kuin lihavuus tai huono tyyli.

Vierailija
5/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sen verran raskaat antipatiat tupakoitsijoita kohtaan tupakoitsijavanhempieni vuoksi. Vihaan sitä löyhkää.

Vierailija
6/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. psyykelääkkeet saattavat lihottaa paljonkin. Lihavuus ei ole silloin oma valinta. Mm. Zyprexa-niminen lääke saattaa tuoda 15 kg kahdessa viikossa.

Vierailija
7/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan vaikka menossa ostoksille, en halua jäädä joka oven eteen pakkaseen seisomaan ja pitämään seuraa. En halua, että haju tarttuu minuun. En halua jäädä baarissa yksin kököttämään jatkuvan tupakalla ravaamisen ajaksi. En halua, että seurustelumme keskeytyy jatkuvasti toisen juostessa ulos "voitsä kattoo lapsia sen aikaa?". Tupakoiminen on epäkohteliasta ja itsekästä, en muutenkaan kaveeraa sellaisten kanssa.

Vierailija
8/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa polttaa pari tupakkaa päivässä, eikä haise juuri miltään.

Vierailija
9/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

savunhaju häiritsee ja koska astman oireita on muutenkin, niin en halua tehdä elämästäni vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän