Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten super-nanny

Vierailija
04.05.2011 |

toimisi 1v7kk kanssa, joka ei usko mitään.

Riehuu hulluna, heittelee tavaroita, kiskoo kaiken kaapeista, kaatelee tuolit, vetää sängyistä peitot ja kun kiellän niin nauraa päälle ja juoksee karkuun. Hermot ei kestä ja sorrun huutamaan, mikä ei tietenkään auta asiaa...

Isäänsä tottelee, mutta mulla ei ole minkäänlaista auktroteettiä...

Kaiket päivät kävelen sen hurrikaanin perässä ja hoen ei, ei, ei, ei ei eieieieiei

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli keksiä lapselle virikkeellistä tekemistä ennen kuin hän itse sitä yrittää keksiä tuollaisella käytöksellä. Ulkoiletteko tarpeeksi? Minkälaisia asioita teette sisällä yhdessä?

Vierailija
2/4 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen voi jo istuttaa 1,5 minuutiksi aloilleen miettimään mitä tuli tehtyä. Eli jäähypenkille, mars!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysy sekuntiakaan paikallaan, varmaan koko päivä menisi takaisin paikalleen laitossa. Vai niinkö yksinkertaisesti pitää tehdä vaikka menisi koko päivä?

Siis en voi laittaa ruokaa, tiskata, pukeutua tai käydä vessassakaan ettei sillä aikaa kaikkea pantaisi ranttaliksi.

Kyllä me ulkoillaan.

Käytös alkaa heti kun pääsee sängystä ylös tai kun isä lähtee töihin.

Vierailija
4/4 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käyn töissä, teen iltavuoroa ja olen aamupäivät lapsen kanssa että ihan koko päivää ei ole aikaa harrastaa ja ulkoilla, joskus täytyy myös hoitaa muita asioita ja töihinkin ehtiä, hyvällä tuurilla suihkun kautta... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi