Oletko lenkkeillyt vaunuja työntäen?
Miten raskaalta se on tuntunut verrattuna yksin juoksemiseen?
Itse kävin lauantaina lenkillä rattaiden kanssa, 5km meni. IHan ok oli, mutta rintalihakset kyllä kipeytyivät. Normaalisti tuo on ihan helppo matka juosta pikalenkkinä, mutta nyt oli vähän tekeminen jaksamisessa. Kaksi lasta kyydissä (yht. 20kg painoa).
Mitä pitäisi huomioida? Meillä on p&t sport-rattaat, olisko jotkut toiset paremmat?
Kommentit (8)
Juoksetko pitkänkin matkan rattaiden kanssa? Mulla on nyt juoksukunto kahden perättäisen raskauden jäljiltä aika alhainen, haluaisin sitä ylemmäs. Siksi ajattelin juosta osan lenkeistä rattailla, jotta ei menisi illat aina urheiluun (miehen tai minun).
Olisi kyllä ihana päästä aina yksin lenkkipolulle! Nyt ei voi oikein musiikkiakaan samalla kuunnella kun pitää viihdyttää ohessa esikoista. :D Muutenkin on niin vapaa tunne kun juosta jolkottaan ihan YKSIN.
Emmaljungien tuplat lienee aika raskaat työnnettävät? Esikoisen synnyttyä ehdin muutamalle lenkille brion yhdistelmien kanssa, ne kulki kyllä ihan hyvin nekin.. ei vaan ollut kääntyviä pyöriä niinkuin noissa nykyisissä.
ap
kun miehen hommat sellaisia ettei muuten pääse. Lisänä mulla vaan vielä pieni pyöräilijä, jonka hommaaminen pyörälenkille on välillä haaste myös :(
Mulla on ihan tavisrattaat ja aika raskaathan ne on, lapsikin painaa jo n. 20 kg. Ei tuolla yhdistelmällä voi tavallisia ylläpitolenkkejä jatkuvasti juosta, mutta kerran viikossa käy "teholenkkiin" jossa sykkeet siis korkeammalla.
8 km on aika maksimi, kun ei lasta viitsi pyöräilytyttää kovin pitkästi.
En tiedä mitä ne rattaat. Ihan hyvin ne kyllä rullaa, mutta oli kyllä vähän sisua vaativa lenkki.
Onko muuten kenelläkään vinkata hyviä jumppavideoita kotiin? En pääse mihinkään jumppiin nyt vielä hetkeen. Kotona on zumba, mutta se on aika lekkeriä. Tai tekisi mieli välillä tehdä joku kunnon pumppi tai vastaava rankempi. Joskus oli netissä sivusto, josta sai tilata kerran kuussa vaihtuva jumppaohjelma. Onko semmoista enää, tietääkö kukaan?
ap
kerran tai pari viikossa lenkkien lisäksi autaa pitämään lihakset kunnossa. 15-30 min dvdn mukana treenaaminen on mukavaa ja tehokasta.
Oikeaa jouksuasentoa on hankala pitää, käsien liikkumavapauden puute häiritsee ja alamäkiä ei voi juosta. Jos käyn vaunujen kanssa ulkoilemassa, teen sen kävellen kaupungilla tai rannassa.
Mutta jotain on keksittävä, että liikunta mahtuu kalenteriin.
Emmaljungan tuplia olen "juoksuttanut". Kyllähän sitä lenkkeilyksi voi sanoa, mutta kyllä minä kaipaan tavallisesta lenkkeilystä käsien vapautta. Kyllä juoksu myös on näin vähän rankempaa. Sinulla lienee hyvät vaunut, kun ovat sport-mallia.