Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisellisuus oikeasti tisseistä kiinni?

Vierailija
04.05.2011 |

Kun niin moni sitä sanoo noissa tissiketjuissa.

Mulla on ollut aina pienemmän puoleiset rinnat mutta en ole koskaan kokenut itseäni epänaiselliseksi sen takia.

Päin vastoin. Olen aina ollut tyytyväinen siroon olemukseeni enkä ole koskaan kaivannut isompia rintoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä ei ole tai on kovin pienet.

Vierailija
2/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana itkin,kun en saanutkaan isoja tissejä ( toivoin jopa tähdenlennoilta D-kuppia :D)..mutta nyt tarkemmin mietittynä olen vain iloinen :)

normaalisti B70 ja imetettäessä oli D75. voin sanoa,että pienet on helpommat ja nätimmät! ja eipä oo miehiltäkään tullut valituksia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt vaan vänkytetään typeristä asioista, kuten tissien koosta ja painosta.

Vierailija
4/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jopa siten, että se voisi mennä herkästi yli, jos hän lisäisi yhden käsikorun asustukseensa lisää. varmasti ymmärrätte mitä tarkoitan tällä. hän on perheestämme ainoa, jolla on rinnat kokoa aa, eikä se hänen naisellisuuteensa ole vaikuttanut.

Vierailija
5/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa runsain mitoin naisellisia naisia, joilla on pienet tai lähes olemattomat rinnat. Vastaavastion olemassa naisia, joilla on iso povi, mutta ei naisellisuudesta tietoakaan.

Vierailija
6/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joillekin se on kiinni esim. pitkistä hiuksista jne jne.

Vierailija
8/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on vain a-kupin rinnat mutta en ole kyllä kokenut itseäni vähemmän naiselliseksi sen takia. Kyllä sen naisellisuuden tekee muut asiat esim. pukeutuminen.