Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ÅLVSBYHUS- talopaketeista?

Vierailija
27.10.2005 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvalla ei vieläkään saa hyvää

Vierailija
2/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

halvalla ei vieläkään saa hyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ovat tyytyväisiä.

Vierailija
4/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta en tiedä

Vierailija
6/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö sun tulla tähänkin ketjuun provoileen?

Vierailija
7/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää kuule todentotta ladolta monen muunkin mielstä kun minun

Vierailija
8/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköisen? Oletko maalta kotoisin vaiko kaupungista?

Vierailija
9/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ovat vierailleet, niin kehuvat.

Onpa jollakin aika hulppeita latoja :) Ei tullut mieleen, että näitäkin taloja on usean näköisiä ulkoapäin

Vierailija
10/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vieraillut parissa älvärissä ja täytyy kyllä sanoa, että ihan kodikkaita ja kivoja ne olivat, mutta halvan näköisiä.

Vierailija
11/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystypuulaudoitus olisi perustelu väitteellesi että ovat ladon näköisiä! Tuolla logiikallahan jokaista kotia jossa on esim. japanilaisia käkkyrärisukoristeita vois luonnehtia " Olohuone oli kuin vanha kuiva pajukko, ihan kuin pellonlaidalle olis pöytä raahattu" :)

Vierailija
12/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos ottaa ihan perusvarustelulla, niin tuleehan siitä aika vaatimattoman näköinen. (no, riipuu tietysti mausta) Mutta meillä on otettu kaikki mahdollinen extra mitä pakettiin sai mukaan. Ja sen lisäksi vielä paljon itse laitettua extraa mm. liukuovikaappeja, veskiin kokonaan uusi kalusto jne.

Tosi tyylikäs on sisältä päin. Ulkoa päin ihan normaali talo mielestäni.

Vierailija
13/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kuvittele saavansa parasta sillä hintaa. Tututulla on perusälväri ja se vaikuttaa tosiaan halvan oloiselta, mutta eihän kaikki halua laittaa hirveitä summia asumiseen. Kukin tyylillään. Meikäläistä häiritsee tutun talossa eniten ikkunoitten asettelu - pienehköjä räppänöitä yksi per huone. Olohuoneessa ja keittiössäkin ikkunat on rivissä yhdellä seinällä eikä mihinkään tule valoa kahdesta suunnasta (mistä tulee kodikkuutta eikä semmoinen ahdistava luolaolo). Toinen juttu on matalahko huonekorkeus.

Vierailija
14/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutullani esim. olohuoneen ikkunat täyttää suurimman osan seinäpinta-alasta, samoin keittiössä. Valon puutetta ei ainakaan ole...

Vierailija
15/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nämä kyseisen talon itselleen " rakentaneet" puolustelee sitä, mutta kuten sanottu: Halvalla ei saa hyvää.

Vierailija
16/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään muussa talossa ole tuollaista laudoitusta on aina sekä vaakaa että pystyä, mutta ladothan ovat pelkästään pystylaudoituksella

Vierailija
17/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yhä sitä mieltä että älvsbyhus on ulkoa ja sisältä ihan normaalin omakotitalon näköinen. Ja ei, en itse omista sellaista enkä aio rakentaakaan, joten omaani en puolustele. Millaisessa ladossa sinä asut?

Vierailija
18/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai normaalin? Meidän kadulla oli myynnissä vähän aikaa sitten 3 vuotta vanha älväri ja oli kyllä niin halvan näköinen talo, että.

Vierailija
19/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ikään mennessä nähnyt yhtäkään tiilitaloa, jonka huolisin. Vain JUNTIT asuu tiilitalossa, oikeasti! (ps. en ole kukaan noista jonka kanssa tiilitalotyyppi kinaa).

Vierailija
20/27 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopilla ja miehen veljellä älvsbytalot ja kylläpä lattiat ja seinät " kolisee" . Ihan kuin olisivat pahvista tehtyjä, mutta tämä on taas vain minun mielipiteeni ja minä arvostan vanhoja hirsitaloja, joten onkos ihmekään jos ei lauta-pahvitalo oikein kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi