Hyi hemmetti, olipa pahaa se poly pop jelly.
Miten sitä voi kukaan syödä saatika syöttää lapsilleen. Maistoin juuri äsken ja jäi kyllä syömättä, hyh...
Kommentit (17)
ihmettelin ku ei syönyt juuri yhtään. Maistoin ja heitin kaikki roskiin. HYI!!!
Hassua sitä oli kyllä syödä. Lapset ei tykänneet.
laoset uikkareissa rannalla, "kas näin heiluu Jelly".. jne... Taidan olla hieman kaksimielinen..
Kamalaa. Oikein hävettää että alennuin ostamaan, alessa se olikin...
lensi meilläkin!
itse kun maistoin,niin voi kamala miten makeeta oli! sama kun olisi laimentamatonta mehua hyytelöity!
vaikka toinen syö yleensä ihan mitä vaan ja mitä makeampaa sen parempaa. Aika ällö se olomuoto.
sanoin, että ostan sillä ehdolla niitä jos syö kaikki purkit vaikka ei niistä tykkäisikään (ei siis kerralla tietenkään :)) jäi purkit kauppaan...
olen 100% varma, ettei lapsi niistä tykkää, on vaan mainoksen uhri.
meni meilläkin, itse en maistanut mutta kaikki neljä lasta maistoi ja purkit jäi syömättä...
on tykännyt Poppersista, äidistä tyttäreen ja nuorimpaan poikaan... täysi-ikäisiä jo ovat joten tietävät asioita (ja on näistä keskusteltukin!) jotenkin helppoa kun on koko perhe samalla viivalla eikös vain?
Muualla maailmassa lapset syövät ihan onnessaan jelloa. Itsekin siitä tykkään (tosin mieluummin teen itse jauheesta). :)
MITÄ VITTUA SÄ SANOIT MU LEMPIHERKUSTA!? MURRRRR😠😠😠
Sehän on just parasta😂 lapsuuden lempiherkku:)
Saako sitä jostain vielä? Ei kuulu Cittarin eikä Prisman valikoimaan meidän pikkukaupungissa.
Ite en oo nähny pitkään aikaan missään mut ois kyllä ihana saada poly poppia pitkästä aikaa😭
Te ootte kaikki ihan kummallisia se oli niin hyvää mulla on ikävä sitä.
ihmettelen että kuka niitä ostaa? Ajatuskin yököttää, jotain hyytelöä...