Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nielsen kuluttajapaneeli

Vierailija
03.05.2011 |

onko kukaan mukana ja saako sieltä mitään oikeesti ittelle? kannattaako liittyä??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit tuli uusi pistesysteemi. pisteillä sai itse valita lahjoja, mutta lahjojen arvo huononi, joten erottiin.

Vierailija
2/19 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja sieltä saa ja paljonko pitää kerätä pisteitä et saa jotaki? aattelin et meneekö kuukausia et saa jonku tavaran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pari vuotta? olen kerryttänyt pisteitä, nytkin niitä on roimasti tilillä. olen lunastanut vain yhden muumimukin ja yrttiruukun. seuraavaksi ajattelin ottaa riippukeinun + jotain muuta.

niillä on jotain arvontojakin aika paljon panelisteille, mutta mulla ei ole voittoa osunut kohdalle.

Vierailija
4/19 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan saanut yhtään mitään, joten nyt alkuvuodesta erosin siitä - ihan turha!!!

Vierailija
5/19 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain minäkin kutsun.

Vierailija
6/19 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme muistaakseni juustohöylän, matkakassin, vedenkeittimen ja jotakin muutakin. Päiväkirjan täyttäminen oli hirveän työlästä ja aivan liian suuri osa lauantaista hurahti ostosten kirjaamiseen. Tämä oli suurin syy eroamiseen. Nykyään saattaa olla joku fiksumpi viivakoodinlukijajuttu?

Toinen syy eroamiseen oli se, että sain sieltä mitä hainkin eli käsityksen ostokäyttäytymisestämme. Nuo tilastot olivat oikeastaan se mielenkiintoisin seikka.

Vierailija
7/19 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sellaisia lahjoja hetikään saatavissa, ainakaan päätellen näistä vastauksista?

Vierailija
8/19 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nyt 4 vuotta oltu ja saatu pari paistinpannua ja leluja. Ihan kiva sinänsä. Vaikuttaa kyllä ostoksiin, ei tule ostettua hedelmiä yms. jotka pitää skannata vaikeammalla tavalla erikseen koodikirjan kanssa. Nyt eroamassa kun tulee puheluita että meillä on liian vähän ostoksia tämän kokoiseksi perheeksi.

Vierailija
9/19 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko nyt 4 vuotta oltu ja saatu pari paistinpannua ja leluja. Ihan kiva sinänsä. Vaikuttaa kyllä ostoksiin, ei tule ostettua hedelmiä yms. jotka pitää skannata vaikeammalla tavalla erikseen koodikirjan kanssa. Nyt eroamassa kun tulee puheluita että meillä on liian vähän ostoksia tämän kokoiseksi perheeksi.

Sama homma meillä. Ihan jännää, tulee tarkkailtua mitä tulee ostettua, varsinkin heräteostokset (herkut) on vähentynyt tuon ansiosta.

Ollaan oltu aika pitkään jäseniä. Toinen mihin kuulutaan on Panelisti kuluttajapaneeli. Siinä saa rahaa pelkästä vastaamisesta eikä tarvi mitään laitehommia tai skannailuja.

Vierailija
10/19 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha yhtiö, liian työlästä toimia sen skannerin kanssa kun ei lue kilohintoja vaan kaikki pitää vartavasten syöttää sinne. Liityin Tns Gallupille ja vuoden verran vastailin aktiivisesti tutkimuskyselyihin kunnes tuli alkuvuodesta asiakaspalvelijalta kysely, kiinnostaisko ryhtyä mysteerishoppaajaks. Suoritin netissä tentin ja kävin tekees koe shoppauksen alkukesästä. Nyt oon tehny Keskolle ja Raylle mysteerikäyntejä yli 20 kertaa, joissa kartotetaan asiakaspalvelun tasoa tekemällä valeostoja ja asioimalla asiakaspalvelijan kans ennalta annettujen ohjeitten mukaan. Mukavaa lisätuloa ollu(20-45e ollu korvaus per käyntipaikka) ja viihdyttävämpää kun Nielsenin skannerin kans viivakoodien piippailu. Tarkotus ei siis oo missään nimessä kritisoida tyyliin hyvä-huono, vaan objektiivisesti kertoa asiakaspalvelun sujuvuudesta mahdollisimman laajasti. Sinänsä helppoa, kun omissa töissäni oon opiskelijanohjaaja ja siel näyttöarvosteluiden suhteen toimitaan samalla periaatteella, et ei kritisoida vaan annetaan rakentavaa palautetta.

Vierailija
11/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin vastikään, onko jollain muulla vaikeuksia käyttää skanneria? Saan virhekoodia ja tiedot eivät ilmeisesti välity Nielsenille asti. Asiakaspalvelustakaan ei tunnu tulevan mitään vastausta lukuisista yrityksistä huolimatta. Luin palvelusta etukäteen ja liityin Nielseniin https://maksetutkyselyt.fi/nielsen-kuluttajapaneeli sivuston kautta ja prosessi on toiminut tähän asti ihan hyvin. Harmittaa, jos tähän asti näkemäni vaiva menisi nyt kokonaan hukkaan...

Vierailija
12/19 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielsen on huono kun ei kunolla löydä kotisivuja ja palkiot on huonoja vaivaan nähden erosin

Vierailija
13/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi tulee kohta täyteen. 6kk jälkeen lunastin 50€ lahjakortin Ikeaan, nyt on ainakin toiseen moiseen jo pisteet. Ihan perus viikottainen ostosten kirjaus vaan tehtynä. Nykyään kännykällä luetaan viivakoodit ja erillistä kirjasta ei tarvita vihanneksiin.

Kahden hengen talous. Suurperheen arkeen en tälläistä lisähomnaa ottaisi, mutta pienelle taloudelle aika pieni vaiva kerätä pisteitä skannauksilla.

Näin vuoden kokemuksen jälkeen aika 50 - 50 onko mielenkiintoa vielä jatkaa... taidan jatkaa vielä tovin. Palkinnot on aika siinä ja siinä onko vaivan arvoista.

Vierailija
14/19 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikanaan mukana pari-kolme vuotta. Muistaakseni noin 2 kertaa vuodessa sain hankittua CDON.comille 40 euron lahjakortin. Se viivakoodien skannaaminen on helvatan rasittavaa joka ikisen kauppakäynnin jälkeen, joten itse skannailin silloin kun huvitti. Ihme, etteivät Nielsenillä huomanneet, että tämän talouden ostokset yhtäkkiä vähenivät dramaattisesti, kun kyllästyttiin skannailuun :) Tai eivät välittäneet - ei kovin uskottavaa kuvaa suomalaisten kulutuksesta tuo kuluttajapaneeli varmasti nytkään anna.

Vierailija
15/19 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo tovin ollut mukana ja aluksi tuntui työläältä mutta kun oli kuukauden skannaillut alkoi tästä jo tulla rutiinia ja tapa. Ja itse olen ollut kyllä tyytyväinen että lähdin mukaan, uskon että vähintään 100€ tulen tienaamaan ensimmäisenä vuonna tästä. Tässä artikkelissa oli hyvää asiaa tästä:

https://vaurastumisenvuosi.fi/ansaitse-jopa-300-euron-edesta-lahjakortt…

Vierailija
16/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielsen paneelin kanssa on ollut ongelmia. Tilasin heinäkuussa-23 epähuomiossa 50€lahjakirtin toimitettavaksi postitse. Nyt on kulunut jo kaksi kuukautta, mitään ei ole tullut. Soittoja 10, viestejä 10. Mitään ei kuulu, mitään ei tapahdu. Uskomatonta

Vierailija
17/19 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään uudempia kokemuksia?

Vierailija
18/19 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneelileskusteluissa saa muoviin pakatun sämpylän ja limpparin. Kestävät jopa 4 h. 

Vierailija
19/19 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mobrogin kyselyihin. Saan kuukaudessa kympin rahana. Kela/verottaja ei saa tietää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi