Loppiainen pois, Ramadan päättymispäivä vapaaksi.
Elämme maassa, jossa tulee ottaa huomioon merkittävän vähemmistön merkittävä juhla.
Kommentit (8)
muslimilapsilla tai itse asiassa kaksi Eid-päivää ramadanin jälkeen.
Aikuiset voivat pitää esim,tunneista vapaata töistä, ne ketkä ovat töissä. Suurin osa muslimiväestöstähän ei ole töissä eikä ainakaan ramadanin aikana tee töitä.
En usko tuota, että suurin osa ei olisi töissä vaikka on paastonaika. Kyllä työt tehdään ihan normaaliin tapaan, ehkä vähän hitaammin muslimimaissa jos on hellettä, mutta kyllä ne tehdään.
Mekin ollaan ihan normaalisti töissä, asutaan Suomessa. Olisi kyllä kiva jos juhlapäivä olisi vapaata kaikille!
Suurin osa muslimiväestöstähän ei ole töissä eikä ainakaan ramadanin aikana tee töitä.
Ei olla vai kuukauteen töissä?! En minä ainakaan lomiani käytä Ramadanin aikaan, päivät menevät paljon nopeammin töissä silloin!
Suurin osa muslimiväestöstähän ei ole töissä eikä ainakaan ramadanin aikana tee töitä.
Ei olla vai kuukauteen töissä?! En minä ainakaan lomiani käytä Ramadanin aikaan, päivät menevät paljon nopeammin töissä silloin!
Ihan normaalit tyopaivat on. Vai vaitatko, etta miljardi ihmista tekee stopin kuukaudeksi?
nämä on taas niitä av:n älykköjä jotka laukovat totuuksia niin asiasta kuin asiasta, vaikka ei ole yhtään mitään tietoa :D
Tietenkin Ramadanina tehdään töitä. Ajatelkaa jos vaikka bussit ei enää kulkisi, koulut olisi kiinni, sairaalassa ei olisi ketään, poliisit kuorsaisi kotonaan :D
pohjoismaisista huivipäänaisista olisi kohdannut muslmimiehen, joka olisi kääntynyt kristityksi. Mutta eihän niin voi edes ajatella. Parempi se on, että nainen heittää roskikseen kaikki arvonsa ja uskontonsakin, kunhan saa sen ihqmiehensä.
Miksi täytyy aina laittaa vastakkain kristityt ja islamilaiset perinteet?
Ramadan päättyminen voisi aivan hyvin olla vapaapäivä, aluksi TES:sissä samaan tyyliin kuin helluntai eli se tehdään tunteina sisään.