Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten annatte reilu 1-v. taaperollenne maitoa? Nokkamukista?

Vierailija
02.05.2011 |

Tuttipulloa ei viitsisi enää opettaa, imetän taaperoani vielä, mutta ajattelin alkaa totuttaa jo tavalliseen maitoon.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisesta lasista.

Vierailija
2/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo itse maidot ja muut. Poika on nyt 1v 2kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki loput menee kaataen lattialle tai sitten ei juo ollenkaan. Unimaito kahdesti päivässä tuttipullosta takaa riittävän maidon saannin, valitettavasti. Poika 13 kk.

Vierailija
4/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee kolmen lapsen äiti.

kaikki loput menee kaataen lattialle tai sitten ei juo ollenkaan. Unimaito kahdesti päivässä tuttipullosta takaa riittävän maidon saannin, valitettavasti. Poika 13 kk.

Vierailija
5/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=unimaito

vastaa kolmen lapsen äiti

Vierailija
6/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen niin paljon helpommalla kun ei tarvi tavallisesta lasista olla vähän väliä antamassa maitoa.

Vierailija
7/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut omat lapset nukahtamaan kyllä ilman "unimaitoakin". Eikös tuo ole hampaille huono juttu?

terveisin se eka tyhmä kyselijä

Pullo lämmintä maitoa käteen -> nukahtaa pullolle=unimaito

Vierailija
8/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo illalla ja ennen päikkäreitä pullosta vielä maitoa, rauhoittaa mukavasti, semmonen 150 mm. Ei siis kuitenkaan nukuteta pullolle, vaan menee sitten omaan sänkyyn tekemään unta.

Vierailija
9/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei vuoda kun kääntää ylösalaisin. Aventin uudet ovat hyviä mutta jotkut lapset eivät helposti opi juomaan niistä. Meillä yritettiin kauan kunnes tajusin laittaa kerran mehua mukiin niin johan äkkäsi idean. Sen jälkeen maitokin meni hyvin. Hörppuutimme myös normaalimukista mutta juomaa kului vain vähän ja se oli sottaista niin jatkamme sitä sitten taas joskus. Helpompaa kun lapsi juo itse ja takuusiististi vielä.

Vierailija
10/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen nukkumaan laittaminen on näin (minulle, en sano että tämä on oikea tapa..) hyvin yksinkertaista ja helppoa enkä usko että vuoden päästä enää tätä tuttipullonukuttelua eletään -> tuskin hampaita tuhoaa kun kuitenkin muuten hampaista huolehditaan. Sopii tämänhetkiseen elämäntilanteeseen minulle ja lapselleni parhaiten.

olen saanut omat lapset nukahtamaan kyllä ilman "unimaitoakin". Eikös tuo ole hampaille huono juttu?

terveisin se eka tyhmä kyselijä

Pullo lämmintä maitoa käteen -> nukahtaa pullolle=unimaito

Vierailija
11/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi vettä, sittemmin maitoakin. Imetin myös :)

Nokkamukin päälle ei ymmärtänyt koskaan.

Vierailija
12/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein nokkamukista, joka ei valuta maitoa ulos. Koettiin helpoimmaksi opettaa juomaan itse mukista suoraan. Eikä niitä sotkuja tullut kovin montaa kertaa, kun muisti laittaa tarpeeksi vähän juomaa kerralla. Pääsee itsekin helpolla, kun lapsi syö ja juo itse mahdollisimman nopeasti. Eli suosittelen yrittämään ihan tavallisella mukilla, en ehkä laittaisi lasia, koska lapsi kuitenkin kaatelee joskus enkä sirpaleita tykkää kerätä.

Vierailija
13/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö 1v3kk juo sellaisesta sporttipullosta jossa on silikoninen pilli. Meillä on useita tuollaisia pulloja. Välillä juo myös ihan tavallisesta mukista, mutta silloin täytyy kyllä aikuisen olla pitämässä mukista kiinni. Nuo pullot on siitä kivoja ettei heti ole lattia lainehtimassa jos tipahtaa lattialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi