Kokemuksesi pk-seudun lastentarvikirpeistä?
Niitä on nyt tullut kuin sieniä sateella.
Jos jaksaisitte vaikka laittaa otsikkoon
Kirppiksen nimi + myyjänä vai ostajana
ja viestiin kokemuksen :)
Olisi tosi kiva lueskella ja miettiä samalla mille kirppikselle vie tämän tavaravuoren!
Kiitos :-)
Kommentit (23)
Naperotori Tikkurilan lähellä on nuivin lastentarvikekirppis, jossa olen käynyt - sekä tarjonnan että palvelun suhteen. Monta tyhjää pöytää, ylihinnoiteltua tavaraa ja olematonta palvelua. Ja hiljaista kuin huopatossutehtaalla... Pari kertaa olen piipahtanut, kun olen samassa kiinteistössä muilla asioilla käynyt.
Huomasin tänään lapun ovessa, että ovat sulkeneet 1.5 alkaen.
Ehkäpä juuri mainituista syistä. Tosi huono tarjonta ollut mitä nyt olen muutaman kerran käynyt.
olin myyjänä, tuotto n.100e/viikko, oli ihan kiva kokemus, tyttövaatetta myin paljon halvalla, tarkoitus oli saada vaatteet kiertoon...
olen myyjänä toista päivää tänään auki ja laskeskelin tänään päivällä että reilu 70e edestä olen jo myynyt!
Tosi kiva ja siisti tila, ihania vaatteita myynnissä!
tavara vaihtuu ja kauppa käy. Hieman nuhjuinen paikka ja osalla hintapyynnöt turhan yläkanttiin, mutta muuten ok.
Molemmat uusia ja kivoja, Minipoppoo isompi ja Jade tunnelmallisempi. Toivottavasti tuot myyntiin jompaan kumpaan kun nämä meille hyvällä vaunukävelyetäisyydellä. ;)
myyty on hyvin ja kauppa käy- itse hankin sieltä kolmelle muksulleni lähes kaiken, myynnissä lhes uudenveroisia, hyväkuntoisia vaatteita ja tavaroita.
myymättömät kamppeet saa myös jättää kirpparille,ne viedään Karjalaan lapsille.
Ihan ostajana olen käynyt useasti. Lähes aina löytyy jotain huikeaa mukaan.
Huomenna 3.5 avautuu Vuosaaressa Piilo(kirppis)! Kenelläkään ei siis voi olla vielä kokemusta kyseisestä paikasta, mutta toivon kovasti että menestyy. Että myyjät ja ostajat löytäisivät toisensa. Itse ainakin aioin käydä ahkerasti ostoksilla, kun ihan lähellä asun. Loistavaa, että lastenvaatteiden ja tarvikkeiden kierrätyksestä on tullut entistä suositumpaa. Luonto ja kukkaro kiittää ;)
Tykkään paikasta, vaikka vaunujen kanssa ahdasta käydä. Hyviä vaatteita olen löytänyt paljon!
Missä Jade kirppis on?
Olen käynyt todella monilla kirppiksillä ja voin sanoa, että ehdottomasti parhaiten käy kauppa Vekarakirppikselle. Sinne pääsee myös helposti joka paikasta.
Hinnat edullisia, paikka siisti, kahvila ja ystävällinen henkilökunta :) Olen pian taas viemässä sinne myytävää, kun niin hyvin meni viimeksikin.
ei kyllä ole erikoinen paikka. Myytävä tavara usein nuhjuista ja omistajat ovat töykeitä ja haukkuvat asiakkaita selän takana (olen itse kuullut).
iso kirppis, joten aina löytyy jotain, vaikka ei läheskään kaikista pöydistä. 'Kahvio-osiosta' en juuri välitä, on myös niin iso paikka etten uskalla jättää lasta siihen leikkipaikkaan, jos ovella olisi vaikka turvaportti tms joka estäisi liukkaammat liikkeet saisin rauhassa shoppailla.
Kivat myyjät.
kirppis on pieni, en lähtisi isojen rattaiden kanssa, en edes tiedä pääseekö sinne ylös portaita kulkematta?
Tosi siisti ja miellyttävä paikka, kiva myyjä ja usein siellä tekee huippulöytöjä (joka kerta olen tullut kassi täynnä :) pois)
ovat tuttuja.
Villa Lyhdyssä olen ollut myymässä useasti, tosin vain "vanhalla" puolella. Silloin tuli myös käytyä Villa Lyhdyssä useammin ja jonkin verran tein löytöjäkin. Nykyiset tilat ovat ahtaat ja tarjolla usein eniten ihan pienten vaatteita; myös monessa pöydässä hinnat ovat aika kovat ja "laatu" vaihtelee kovasti. Myyjänä olin tuottoon (400-700e/vko) ihan tyytyväinen; palveluun en niinkään: myyjät saattoivat häipyä tupakalle ulos ja asiakkaat joutuivat odottelemaan, että joku tulee kassalle. Myyjänä mietin, että kuka tahansa voisi kävellä "ostokset" kainalossa ulos kun kukaan ei ole kassalla. En tiedä mikä on "taukojen" suhteen tilanne, kun ei tosiaan ole tullut viime aikoina käytyä. Toinen minua häirinnyt asia on se, että minulle soitettiin kirpputorilta ja kysyttiin puhelimitse alentaisinko myymäni tuotteen hintaa (asiakas siis "tinki" henkilökunnan välityksellä). Enpä ole moiseen missään muualla törmännyt ja kun itse pyysin vastaavaa niin siihen ei suostuttu : sillä erotuksella, että haluamani tuotteen hintalapusta puuttui hinta eli myyjä oli merkannut pöytänumeronsa mutta unohtanut laittaa hinnan ja olisin halunnut kysyä mihin hintaan myy ko. vaatteen... Ei kuulemma voinut soittaa, kun muuten tulee 1000e puhelinlasku.
Minipoppoossa minulla oli pari viikkoa pöytä; tuottoon (n. 300e/2vkoa) en ollut ihan tyytyväinen mutta menköön se alkuvaiheen hankaluuksien piikkiin. Tyttöjen vaatteet menivät tod. nihkeästi kaupaksi; poikien vaatteet paremmin, lelut ja kirjat menivät hyvin. Tilana siisti ja avara; sopivan kokoiset pöydät ja myynnissä ihan hyvää tavaraa. Myyjät mukavia ja palveluhenkisiä.
Naperotori Tikkurilan lähellä on nuivin lastentarvikekirppis, jossa olen käynyt - sekä tarjonnan että palvelun suhteen. Monta tyhjää pöytää, ylihinnoiteltua tavaraa ja olematonta palvelua. Ja hiljaista kuin huopatossutehtaalla... Pari kertaa olen piipahtanut, kun olen samassa kiinteistössä muilla asioilla käynyt.
Ehdottomasti parhaat vaate- ja lelulöydöt olen tehnyt Myyrmäkihallin kirpputorilla. Ja olen siellä itsekin usein ollut myymässä. Tuottoon (270-400e/2vrk) olen ollut tyytyväinen ja olen hyvin saanut kaikenlaista ylimääräistä kaupaksi. Parhaiten kaupaksi menevät sielläkin lelut ja lastenvaatteet/-tarvikkeet - kunhan vain hinnat ovat kohdillaan. Myyrmäkihallin kirppis ei toki ole varsinainen lastentarvikekirppis mutta paljon siellä on tarjontaa ja monilla hinnatkin ihan kohdillaan. Itse suuntaan sinne 14.-15.5 myymään paljon lastenvaatteita ym. tarpeetonta muuton alta pois.
eli jompaan kumpaan varmaan vien.
Meillä on paljon uudenveroista vauvanvaatetta (56-80cm) ja sitten isompien tyttöjen vaatteita.
Kiitos kokemuksista, lisää saa kertoa :)
470 /vko plus isoja tavaroita useampi.
Olen silloin tällöin käynyt Vekarakirppiksellä, ja pettymys on ollut joka kerta. Ihan yliarvostettu paikka.
käynyt Villa lyhdyssä, pieni ja ahdas, tuntuu että joka kerta huonommin tavaraa myynnissä.
Minipoppoo tilava ja aina löytynyt jotain. Aika paljon pientä tytönvaatetta myynnissä uten joka paikassa, olisi kiva kun tulisi isompaa enemmän. Sekä myös leluja.
Trokareita ei ole vielä näkynyt onneksi.
Jane on myös pieni mutta siistimpi ja selkeämpi kuin Villa Lyhty, löytyy jotain sieltäkin aina.
Minipoppoossa käyn kerran viikossa, Janessa kerran kuussa, Villa lyhdyssä kerran puolessa vuodessa.