Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avalta tulee loistava sarja kasvatuksesta! Suosittelen erityisesti alle kouluikäisten vanhemmille!

Vierailija
02.05.2011 |

Sarja tulee torstaista sunnuntaihin Avalta noin klo 23-24. Siinä joka viikko tulee taloon 3 perhettä joilla on ongelmia lastensa kanssa. Talossa on psykologi Tanya Byron joka tarkkailee lapsien (ja vanhempien) käytöstä kameroiden avulla ja antaa vanhemmille neuvoja miten toimia. Perheet asuvat talossa 6pv ja melkein ongelma kuin ongelma ratkeaa ja lapset lähtevät aivan erilaisina talosta. Itselle on avautunut ohjelman myötä monta ongelmaa mm. omasta käytöksestä. Lisäksi ohjelma motivoi jaksamaan omassa kasvatuksessa.

Valitettavasti vika tuotantokausi käynnistyy juuri ja ohjelma taitaa loppua jo 12.5. Jaksoja on kyllä tullut jo tammikuusta, mutta itse huomasin ohjelman vasta muutama viikko sitten :(. Laittakaa avalle tai maikkarille palautetta että ohjelmasarja uusittaisiin jollain kanavalla.

Tässä ohjelman linkki :

http://www.avatv.fi/artikkeli.shtml/2011/01/1253419

Ja palautetta voi laittaa vaikka tänne:

http://www.mtv3.fi/helmi/palaute.shtml?ava

Tai maikkarin sivuille jossa on oma kohta ohjelmapalautteille vaikka siinä lukeekin mtv3:n ohjelmista:

http://www.mtvmedia.fi/yhteystiedot/index.shtml?palaute

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sekin puuttuu, kannattaa varmaan katsoa. ainakin siitä voi jollekin tulla hyvä mieli, että on joku vieläkin hölmömpi ja avuttomampi kuin itse.

Vierailija
2/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kans eilen illalla että toivottavasti sarja ei pääty pian, mutta loppu näköjään häämöttää :(.

Aika hassua että noilla sivuilla puhutaan vaippaikäisten ongelmista vaikka alle kouluiäisiä siellä on laidasta laitaan. Niin kuin nytkin siellä on ne tappelevat veljekset joista vanhempi Dylan on 7v. Sit siel on äiti joka suosii toista lastaan niin ettei tunne mitään vanhempaa lastansa (olikohan se vanhempi jotain 3-4v) kohtaan ja on jopa ajatellut sen lastenkotiin laittamista! Kolmannessa perheessä on syömisongelma ja lapsi ei suostu pureskelemaan mitään ja syökin lähinnä vain jogurttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suomalaisten maalaisjärjellä on kasvatettu niin idioottia nykynuorisoa että tuo sarjahan pitäisi olla ihan pakollinen kaikille! Lapset ei arvosta eikä etenkään kunnioita enää vanhempiaan kun vaippaikäisestä annetaan ymmärtää että vanhemmat ei ole enää auktoriteettejä!

Vierailija
4/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sekin puuttuu, kannattaa varmaan katsoa. ainakin siitä voi jollekin tulla hyvä mieli, että on joku vieläkin hölmömpi ja avuttomampi kuin itse.

kannattaa seurata hieman ennen kuin kirjoittelee mutu-tietoa. Toki osa ihan vanhempien avuttomuudesta johtuvaa, mutta paljon siellä on myös sellaista asiaa, joka avautuu ammattilaisen kanssa.

Vierailija
5/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusilmällä ja todennut, etten saa siitä mitään. voitko hyväksyä tämän?

Vierailija
6/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tosiaan välillä aika pahojakin ongelmia, mutta kyllä niistäkin saa ajatuksia omaan kasvatukseen. Musta tuntuu että Suomessa on monia jotka ei juuri kasvata lapsiaan. Valitettavasti nämä ihmiset ovat jotenkin juntteja. Jo alle kouluikäistä kohdellaan kuin hän olisi vieraana, katsellaan kuinka lapsi kasvaa itsekseen ja ylistetään "itsenäisyyttä". Lapsesta kasvaa samanlainen juntti ja kun hän toilailee ja käyttäytyy huonosti niin kohautellaan vaan olkapäitä että kun meidän Pekka nyt vain on tuollainen ja minkäs me sille voidaan.

Mun mielestä kasvatusaiheisia ohjelmia saisi tulla paljon enemmän. Nytkin avalta taitaa tulla 4 hääohjelmaa viikossa, mutta se ainoa kasvatusohjelma joka tulee esitetään puolilta öin. Kyllä kansaa pitäisi vähän herätellä miettimään mitä se oma "maalaisjärki" oikein on.

Vierailija
7/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellinen lapsuus

Vierailija
8/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs täällä nyt on kun yritetään teilata tämäkin kasvatusohjelma? Onko tämä sitä kuuluisaa av:laisuutta että "Minä en tarvitse mitään ohjeita tai vinkkejä kun minä osaan itsekin ja paljon paremmin!" Kuulostaa enemmänkin mun 5-vuotiaalta lapselta kuin aikuiselta, saati vanhemmalta. Mukavaahan se on jos av:laiset vanhemmat on yhtä päteviä, tai ilmeisesti pätevämpiä kuin tuo kyseinen psykologi. Kyllähän ne ohjelmassa käytetyt menetelmät on suurinpiirtein tuttuja, mutta kyllä minä ainakin haluan kehittää itseäni vanhempana.

Vierailija
9/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti tee pahaa vähän opiskella kasvatusasioita ja hankkia uutta tietoa. Pelottavaa jos joku luottaa pelkkään maalaisjärkeen.

Vierailija
10/13 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nää av-mammat ilmeisesti vain katsovat ja toivovat joskus itsekkin pääsevänsä jonkun kanssa naimisiin tai sitten vain ihan arvostelumielessä :D! Kehittäkää nyt hyvät ihmiset itseänne! Ei ihminen ole koskaan valmis. Ei edes kasvattajana.

Vierailija
11/13 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion nyt illalla katsoa sen ekan kerran.

Vierailija
12/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistinpä minäkin tallentumaan, niin voin sitten ajan kanssa katsella. Hyviä kasvatusohjelmia ei voi olla liikaa.

Vierailija
13/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä netin kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi