Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian - mitä kuuluu aiempien vuosien maajusseille?

Vierailija
02.05.2011 |

Mitäköhän kuuluu aiempien vuosien maajusseille/maajussittarille? Kuinkahan moni heistä on oikeasti löytänyt itselleen elämänkumppanin? Joko sarjasta tai sen ulkopuolelta.

Mitä kuuluu esim. sympaattiselle Ristolle, joka oli mukana sarjan ensimmäisellä kaudella? Tai lievästi sovinistiselle hunaja-Jussille?

Tai vaikkapa Johanna Haavistolle? Hänhän oli se tyttö, joka oli "rakastellut jo ekana iltana" tanssilavalla tapaamansa Tuomon kanssa ja tullut kertaheitolla raskaaksi. Näinhän hän itse ohjelmassa tilitti. Ovatkohan Johanna ja Tuomo vielä yhdessä ja onnellisina lapsekasta perhe-elämää elämässä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Juhalla oli punatukkainen joka linkutti eli ilmeisesti joku jalkavamma.

Oliko siinä se mahdollisesti kehitysvammainen nainen?

Ketä lie morsmaikuista/maajusseista tarkoitat?

Jokuhan tällä palstalla väitti viimekauden Pian näyttäneen sellaiselta, mutta itse en koskaan hänen ulkonäöstään moista huomannut.

jonka tiputti pois ensimmäisenä neljästä (ja joka itki pettymystään sitten kameran edessä)? Muistaakseni palstalla jotkut mamat "tiesivät varmasti" kyseisen tapauksen kehitysvammaiseksi.

Vierailija
2/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muistan Risto Pelkosen hyvin, vaikutti jotenkin symppikseltä joskin hieman naisasioissa aikaansaamattomalta kaverilta. Jotenkin mulla olis sellainen kutina, ettei Risto ole vieläkään onnistunut itselleen sitä oikeaa löytämään... Kertokoon joku asiasta jotakin tietävä lisää!

Mitä taas tulee tuohon Haavistoon, olen kuullut, että Tuomo olisi jo historiaa ja toinen lapsikin olisi jo saatettu maailmaan ihan eri miehen kanssa. Jostain keskustelupalstalta muistelen lukeneeni, että jonkinlaista huoltajuuskiistaa olisi käyty tuosta ensimmäisestä lapsesta...?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aika huono olla pariutumisprosentti noiden ohjelmaan osallistuneiden maajussien keskuudessa. Liekö sitten syynä ohjelma vai itse maajussit?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Maajussille_morsian

Ekalta kaudelta naimisissa ja jo lapsiakin saaneita ovat Harri ja Teemu, tokalta samassa tilanteessa taitaa olla vain Sami?

Vierailija
4/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kerrottiin aika tarkkaankin, mitä kenellekin kuuluu. Käytiin läpi kaikki maajussit alusta lähtien. Ap:n mainitsemista Risto ja Jussi oli edelleen poikamiehiä. Omasta mielestäni ainakin viimeksi mainittu ihan omien mielipiteidensä takia...

Vierailija
5/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat niin söpöjä. toivottavasti ovat lapsensä saaneet :)

Vierailija
6/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi paksukaiset olivat niin söpöjä. toivottavasti ovat lapsensä saaneet :)

Paksukaiset? Siis täh? Ketä tarkoitat?

Vierailija
7/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi paksukaiset olivat niin söpöjä. toivottavasti ovat lapsensä saaneet :)

Paksukaiset? Siis täh? Ketä tarkoitat?

Olivat molemmat ylipainosia, mutta erittäin söpöjä. Naimisiin menivät, mutta lasta ei ollut yrityksistä huolimatta (tai jotain)

Erittäin symppikset :)

Vierailija
8/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan tällä palstalla väitti viimekauden Pian näyttäneen sellaiselta, mutta itse en koskaan hänen ulkonäöstään moista huomannut.

Eikös he muuten menneet Juhan kanssa jo naimisiinkin viime kesänä? Olisikohan lapsi jo aluilla?

Vierailija
9/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka tiputti pois ensimmäisenä neljästä (ja joka itki pettymystään sitten kameran edessä)? Muistaakseni palstalla jotkut mamat "tiesivät varmasti" kyseisen tapauksen kehitysvammaiseksi.

Vierailija
10/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se lievästi kehitysvammainen/liikuntavammainen nainen ollut juuri yksi Juhan morsianehdokkaista? Mulle tulee mielikuva sellaisesta punatukkaisesta, räväkän iloisesta nuoresta naisesta. Vai muistankohan ihan väärin? Löytynee myös yhteisestä ryhmäkuvasta:

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/maajussille_morsia…

Nyt kun tarkemmin pinnistelen, taidan tietää ketä tuolla Jounin morsiamella tarkoitetaan. Eikös hänet tiputettu vasta toisena? Vaikutti todella halukkaalta tulemaan maatilan emännäksi, olikohan ehkä liiankin halukas? Tää nainenhan on jo ollut jossakin toisessakin tositv-ohjelmassa mukana, missäköhän se oli?

Vierailija
11/12 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään kehitysvammainen ollut

Vierailija
12/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisuutisissa oli, että Marjolla ollut kaksi keskenmenoa, joihin ei ole saanut mitään tukea ja olisi kaivannut julkiselta taholta.

Marjo päätyi Rantasalmelle ( Tuomo) aikoinaan ja se oli melkeinpä rakkautta ensisilmäyksellä.

Yksi lapsi mukanaan muutti maalle ja saivat kuitenkin yhden yhteisen lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi