Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää :( Teuvo Hakkarainen pilasi meidän maalaisten maineen :(

Vierailija
02.05.2011 |

En itse ole sahuri enkä asu Viitasaarella, vaan ihan etelä-Suomessa pienellä paikkakunnalla, joka nyt voidaan kai maaseuduksi laskea.

Kyllähän täälläkin ehkä muutama tuollainen Teuvon kaltainen peräkammarinpoika löytyy, mutta en ikipäivänä usko, että hekään menisivät samanlaisia juttuja laukomaan televisioon kuin Teuvo.

Eli nyt sitten taas on "maalaiset" leimattu ihan turhaan tuollaisiksi tollukoiksi :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkarainen on juntti. Kyllä kansanedustajan pitäisi käyttäytyä. Toivottavasti eroaa pian ja olisi edes varamies fiksu. Ihan turhaa mennä eduskuntaan vittuilemaan. Sillä ei saa hyvää aikaan.

Vierailija
22/30 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä kyllä hävettää tuo teidän jatkuva narina ja mäkätys..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, olen ylpeä siitä. Mut en todella ole tuollainen juntti! :)

Viitasaarelaisten ehkä hieman "sietää" hävetä..

Terv. entinen naapuripitäjäläinen

Vierailija
24/30 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeä kotipaikastani. Hieno keskisuomalainen pitäjä onkin!

Minkäs minä sille voin jos sieltä on äänestetty eduskuntaan metsäläinen. Ikäväkseni tiedän, että hänen kanssaan samalla tavalla ajattelevia on runsain mitoin mm. entisissä tuttavissani. Toisaalta taas ymmärrän; jos koko elämä on tallattu samaa pirtin ympärystää niin toki maailmankuva on omanlaisensa...

Vierailija
25/30 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon herra Hakkaraiselta jotenkin näyttivät täysin puuttuvan niin sanottu medialukutaito ja tilaisuudentaju, eli hän ei osannut lainkaan mitoittaa ja sanoittaa sanomaansa haastatteluun sopivaksi. Tuoreen kansanedustajan ensimmäinen haastattelu ei kovinkaan suurella todennäköisyydellä kulje Hakkaraisen ratoja. Ilmeisesti Hakkaraisella on myös junttimainen huono huumorintaju, jonka hän kuvittelee puhuttelevan myös Viitasaaren ulkopuolella asuvia.

Huvittavaa kuvitella Hesarin toimittajan ajatuksia, kun tuore kansanedustaja on aloittanut höpinänsä ukoista ja päätyy tökerösti matkimaan muslimien rukouskutsua. Ei ihan tavanomainen juttukeikka, ei. Suomalaisen mediahistorian klassikko jo syntyessään toki.

Vierailija
26/30 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava avaus persujen jytkylle mediauralle uudella eduskuntakaudella. En olisi voinut parempaa kuvitella :) Mielenkiintoista seurata, mitä tuleman pitää. *ottaa popcornia ja ryystää Pepsi Maxia*

Vierailija
27/30 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että joku sanoo asiat niinkuin ne on. hyvä teukka

Vierailija
28/30 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei siellä ole. 100% varma tieto, että internetyhteydet sieltä puuttuvat. "Televiissiot" löytyy, mutta nekin analogisina. Lehti tulee par kertaa viikossa, kun posti kulkee (Maaseudun tulevaisuus). Olen itse käynyt Viitasaarella ja todistanut tämän omin silmin. Kyseessä siis tyypillinen maalaiskunta.

Vierailija
29/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun täällä, ja täällä on tosi hyvä peruskoulu/yläaste/lukio. Harmi että Hakkarainen pilas meidän viitasaarelaisten maineen... :( kaikki luulevat meitä nyt tyhmiksi, vaikka itsekkin osaan esim. Ohjelmoida java -sovelluksia ja PC -pelejä, vaikka käyn vielä yläkoulua.

Vierailija
30/30 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä meillä täällä Viitasaarella on nettiyhteys, jolla tälläkin hetkellä kirjoitan tätä viestiä. Nyt eletään 2000 lukua, meille tulee kyllä sanomalehtiä ja me katsomme telkkaria joten rajan takaiset tapahtumat ovat tuttuja kyllä täällä maallakin! Tästä kirjoituksesta johon nyt vastaan voi päätellä kuinka epäsivistynyttä ja pienisieluista porukkaa siellä kaupungissa asuu. Mieti ennen kun sanot mitään aioista joista et näköjään ymmärrä"!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi