Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saludon filmikampanja kusetusta

Vierailija
02.05.2011 |

Olen ostellut, filmifriikki kun olen, noita Saludon kahvipaketteja melkoisesti viime aikoina ja syötellyt niissä olleita koodeja Saludon sivuille. Nyt olen muutaman ystäväni kanssa saanut bannauksen noihin koodeihin, kunnes todistan kuiteilla ostaneeni nuo kahvit. Hei haloo! Asun vielä kaiken lisäksi maalla, jossa kahvipaketteja jaellaan vähän sinne ja tänne palveluksista tai kylässä käydessä.

En löytänyt mistään Saludon säännöistä mainintaa velvollisuudesta osoittaa kahvipakettien osto kuiteilla. Onko edes normaalia säästellä kuitteja viikkotolkulla kukkarossa?

Varmaan kauppojen työntekijät syynä tämänkin hyvältä vaikuttaneen kampanjan vesittämiseen. Helppoko se on siellä varastossa repiä niitä pirun tarroja irti maksamatta mitään niillä saatavista leffoista.

Kaiken lisäksi sähköpostia lähettävä Tomi tms. ei osaa edes kirjoittaa, vaan viestit vilisevät kirjoitusvirheitä. Olenkin tästä suivaantuneena päättänyt, että vaihdan kahvimerkkiä kampanjan jälkeen. Siihen asti rekisteröin sinne vaikka tuhat "hahmoa", jotta saan filmini. Olen myös keksinyt uuden sanonnan koko jupakasta: "Kateus vie leffatkin käsistä"...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu enää Saludon Film2homen kanssa mainostamaan kampanjaan osallistuminen! Prkl, ja äsken hain kaupasta yhden paketin että saisin filmin täyteen. HUIJARIT!!

Vierailija
2/5 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa mainontaa ja markkinointia.

Pelkästään tämä, oikeutetusti suivaantunut viestisis sai aikaan kielteistä julkisuutta ko. "kahville", saati sitten muiden koodeja keränneiden vastaavat kokemukset.

Harmittelen puolestasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi on todella lapsellista vahtimista, hirvee homma jos joudut jotain kuitteja lähettään. Ajatelkaa, miten se toisaalta työllistää näitä kuittitarkastajia! Saa Tompat ja hompat töitä ja tekemistä

Vierailija
4/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!

ne on lisännyt näköjään sinne sääntöihin maininnan kuiteista lähiaikoina! Luuserit! Toisaalta minun siis sääntöihin perustuen epäilevät yrittäneen hankkineen laittomasti "filmietuja", jota en tasan tarkkaan ole laittomasti hankkinut. Täyttyykö herjauksen tunnusmerkistö? Kuulin, että jo 15 koodilla on joutunut ulos koko kampanjasta. Mun mielestä 15 kahvipakettia ei ole paljoa, jos on vähänkään sosiaalisen kahvituksen ystävä. Saludo on kyllä ihan ok kahvi, mutta pikkaisen lisää maksamalla saa parempaa!

Vierailija
5/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saludolle viesti että aiot saada ne ilman kuittia, koska alkp. säännöissä ei ollu mainintaa. + viesti että olet ottanut yhteyttä kuluttajavirastoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi