Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astianpesukoneongelma, auttakee, tiskivuori räjähtää käsiin!

Vierailija
01.05.2011 |

Mitä pitäisi tehdä, kun astianpesukoneen alaputki on tukkeutunut? Vesi jää sisälle lainehtimaan.

Yritin jo sorkkia sen puhtaaksi eikä siellä tunnu mitään tukosta, se on jossain syvemmällä varmaan.

Laitoin putkimiehenavaajaa, vaikka en tiedä kestääkö se sitä. Pesin kuumimalla ohjelmalla, mutta kone jäi päälle eikä pysähtynyt, vesi jäi sisälle edelleen. Lapoin sen pois, ja taas sama, ja vesi jää sisälle. Mitä nyt seuraavaksi?

Asun vuokralla mutta oma kone, ja mistä siis huoltomies? En osaa itse avata niitä letkuja, jotka muutenkin hankalassa paikassa. Vai yritänkö opetella ja vedet on pahimmassa tapauksessa lattialla, ja mitä sitten jos saisinkin letkut irti, niin mitä osaisin niille tehdä, jotta tukkeuma lähtisi pois?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi vaihtaa itse.

Vierailija
2/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkari tai tiskikoneen korjaaja osaa auttaa. Googlaa tai katso keltaisilta sivuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kun asuttiin vuokralla niin isännöitsijä järjesti jonkun huoltomiehen tollasia juttuja korjaamaan tai auttamaan.

Ja siis vaikka olis ollut oma kone.

Eli kysyisin sieltä huomenna.

Vierailija
4/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjausta sitten vaan, en tuolle itse tee enää mitään

Vierailija
5/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy huomenna huoltoyhtiöltä onko heillä palvelua tähän. Jos ei ole, niin googleta korjaaja. Pyydä hinta-arvio ennen korjausten aloittamista.

Siihen asti, tiskaa käsin.

Vierailija
6/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aivan uusavuton niin lopeta se räplääminen. Ei vakuutus taida korvata vesivahinkoa mikä aiheutettu tyhmyydellä. Vai onko edes vuokrakasarmien asukkailla vakuutusta? Kai se pitäisi olla pakollinen.

Vierailija
7/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aivan uusavuton niin lopeta se räplääminen. Ei vakuutus taida korvata vesivahinkoa mikä aiheutettu tyhmyydellä. Vai onko edes vuokrakasarmien asukkailla vakuutusta? Kai se pitäisi olla pakollinen.

yleistieto hukassa. Ehkä osaat putken avata, mutta muuten olet yhteiskunta-avuton.

Vierailija
8/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutus ei vissiin ole mikään pakollinen, siitä nimittäin vois olla apua. Tiskareissa menee just se magneettiventtiili usein rikki. Jos ei osaa vaihtaa,tilaa ammattilainen

Vierailija
9/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä sikiää ;-)

Vierailija
10/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tukossa. Irroita se ja pese tiskiharjalla.

Vuokranantaja tuskin korvaa oman tiskikoneen korjausta. Olet siitä itse vastuussa.

t.vuokranantaja.

Vierailija
11/11 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tukossa. Irroita se ja pese tiskiharjalla.

Vuokranantaja tuskin korvaa asukkaan oman tiskikoneen korjausta. Olet siitä itse vastuussa.

t.vuokranantaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi