Miten ujo ihminen voi pistää kaikkensa peliin flirttailussa?
Jonka siis olisi tarkoitus edetäkin.... vuosikausia jatkunut flirttailu jossa minun pitäisi näyttää enemmän vihreää valoa, mitä siis teen, kun juttusille meno jännittää vielä liikaa? Kyse on sitten muuten naisten välisistä jutuista ;)
Kommentit (23)
hakeutumisesta....
voiko tällaisen tulkita sellaiseksi..? Kun hän oli erästä toista asiakasta neuvomassa (hän on ohjaaja), hän tuli ihan minun viereeni, vaikka tilaa todellakin olisi ollut muuallakin.. oli tosin selin minuun eikä huomioinut minua muuten mitenkään, mutta tuli niin liki, että siihen kiinnitin huomion..
ap
kun en mä ainakaan naisten suhteen kiinnitä huomiota miten liki tuun, enemmään kiinnitän huomiota etten liian liki mene miesten seurassa ja mä oon hetero. Eli voi olla että se on susta kiinnostunut ja tulee siksi liki, mutta voi olla että on ihan hetero ja tulee liki vaan siksi kun sä olet nainen ja ns "turvallinen lähestyttävä".
mulla myös sama ongelma ja naisten välisiä juttuja myös... Itse en mielestäni ole erityise ujo, mutta olen niin hirvittävän ihastunut että menen täysin lukkoon kun ihastkseni kohde on lähettyvillä.Näemme n. 1-2 kertaa viikossa ja joskun harvemmin. Aina kerään rohkeutta edes katsoa silmiin pitemmän aikaa mutta usein käy niin että en pysty kuin vilkuilemaan ja töksäyttelen jotain todella typerää. Muuten olen kyllä puhelias ja juttua riittää muitten kanssa paljonkin. Luulen jopa että ihastukseni luulee että en pidä hänestä edes ihmisenä koska muitten kanssa olen varmasti selvästi erilainen. Luulen että tunne on molemmin puolinen, tosin en tietenkään voi olla varma asiasta. Ehkäpä pelkoni on se että jos näytän edes vähän tunteita (tai hän) niin jotain tapahtuu. Ja paluuta ei ole.Olemme molemmat naimisissa ja lapsia on. Itsellä ei ennen kuin tapasin tämän naisen ollut koskaan ollut tunteita vastakkaiseen sukupuoleen, päin vastoin. Mutta nykyään en voi muuta ajatellakkaan kuin häntä :(
kattelee, tarjoaa jotain tms. niin kosketat katta hieman enemman ja pidempaan kuin olisi tarkoitus.
Jos olet vakavissasi, lopeta flirtti.
Ottakaa huomioon, että suurin osa naisista kuitenkin tykkää miehistä. Minulle tulee noista jutuistanne sellainen olo, että eihän tässä uskalla elää enää normaalia elämää ollenkaan, kun jokainen hymy, katse tai lähellä seisominen tulkitaan flirttailuksi. :( t. heteronainen
tämä toinen NAINEN onkin bi tai lesbo? Ei kai täysin heteron kanssa nyt edes flirttaile jos ei epäile tämän olevan jotain muuta.
ei ainakaan tarkoita mitään erityistä kiinnostumista. Jos on kiinnostunut, niin luontaisesti hakeutuu sellaisiin tilanteisiin ja paikkoihin, joissa voi katsella toista.
Jos jatkuvasti hakeutuu lähelle, niin se voi merkata jotain. Mutta todennäköisesti koittaisi tulla juttusille. Itse saatan jäädä katselemaan mielestäni viehättävän näköistä naista ihan vaan siltä kannalta, että ihailen hänen kroppaansa esim. Siis ihan heteromielessä, olisi kiva jos oma kroppa olisi samanlainen. Tai sitten vaan ihminen on kiinnostavan oloinen ja näköinen. Muttei sen tarvitse tarkoittaa ihastusta.
Parhaiten näistä saa selvyyden kun menee juttelemaan ja tutustumaan. Keksii jostain asiaa. Siinä sen parhaiten tuntee. Miten muuten tiedät, että nainen on satavarmasti lesbo?
kyllä tämä nainen on varma lesbo. Minusta hän ei voi tietää varmuudella mitään, mutta kai joku vaisto sanoo jotain, kun heti ensitapaamisesta on ollut sähköä ilmassa, ei voi mitään... Itsestäni en oikeastaan edes tiedä, mikä loppujen lopuksi olenkaan.
Hän on toki ennenkin hakeutunut lähelle, että ei tämä ensimmäinen kerta ollut. Aina hän ei ole huomioinut minua sen kummemmin, muuta kuin tullu lähelle asiakkaansa kanssa, mutta toisaalta joskus taas on hakenut katsekontaktin minuun, tai olen huomannut hänen katselevan minua.
Tosiaan tuo selän kääntäminenkin, mitähän se sitten tarkoittaa, kun sitäkin on tapahtunut useamman kerran kuitenkin..
ap
Jos olet vakavissasi, lopeta flirtti.
Olen aina luulluut että jos on vakavissaan niin pitää flirttailla? Ilmankos aina käynyt huonosti. =/
olette sellaisesta keinosta, että menisi tämän tästä kyselemään neuvoja ns aika päivänselviin asioihin..? ;D Olisiko se aika selvä vinkki, että kiinnostaa?
Toisaalta keksisin kyllä keinoja jos jonkinlaisia, mutta ujo on ujo vaikka mitä tekis.. ja kyseenalaistan kaiken tekemäni muutenkin..!! Argh!
ap
mulla myös sama ongelma ja naisten välisiä juttuja myös... Itse en mielestäni ole erityise ujo, mutta olen niin hirvittävän ihastunut että menen täysin lukkoon kun ihastkseni kohde on lähettyvillä.Näemme n. 1-2 kertaa viikossa ja joskun harvemmin. Aina kerään rohkeutta edes katsoa silmiin pitemmän aikaa mutta usein käy niin että en pysty kuin vilkuilemaan ja töksäyttelen jotain todella typerää. Muuten olen kyllä puhelias ja juttua riittää muitten kanssa paljonkin. Luulen jopa että ihastukseni luulee että en pidä hänestä edes ihmisenä koska muitten kanssa olen varmasti selvästi erilainen. Luulen että tunne on molemmin puolinen, tosin en tietenkään voi olla varma asiasta. Ehkäpä pelkoni on se että jos näytän edes vähän tunteita (tai hän) niin jotain tapahtuu. Ja paluuta ei ole.Olemme molemmat naimisissa ja lapsia on. Itsellä ei ennen kuin tapasin tämän naisen ollut koskaan ollut tunteita vastakkaiseen sukupuoleen, päin vastoin. Mutta nykyään en voi muuta ajatellakkaan kuin häntä :(
Vinkkejä vastaanotetaan!
tuota en tiennytkään...
Mutta siis, miten nyt tekisin hänelle selvästi selväksi, että joo joo, olen kiinnostunut! :)
ap
ja naisten välisistä jutuista kyse :)
Tiedätkö ihastuksesi suuntautumisen? Onko hän kiinnostunut sinusta?
Itse olen jo monta kertaa päättänyt heittäytyä avoimeksi, mutta tosi tilanteessa kun olisi ollut hyvä sauma, olenkin sanonut jotain ihan typerää... ja sitten taas uutta tilaisuutta ei ole tullut.
Tekisi mieleni lähettää viesti tai sähköposti, mutta haluaisin olla näkemässä ensireaktion. Muuten voi olla etten enää koskaan kehtaisi tavata häntä. Sanat vain tahtovat juuttua kurkkuun!! Tai sitten sitä sanoo jotain ihan ääliömäistä.
Mieltäni tosin masentaa se, että on lähestulkoon varmaa, että ihastukseni kohde ei tunne ihan samoin minua kohtaan, luultavasti ajattelee minua vain kaverillisesti :(
Toisaalta juuri tämä ajaa minua eteenpäin, tarve saada tietää on päivä päivältä suurempi!
vähän alkomahoolia peliin kyllä ne vuosikautiset estot katoaa.
Ja siis pari lasillista riittää. Äläkä oo liian tyrkky vaan kevyttä kehittelyä.
flirttailu voi jatkua vuosikausia?? Taidat olla toivottoman ujo
Alkomahooli olis tosi hyvä idea muuten mutta kun ei sovi tilanteeseen (jolloin nähdään) ollenskaan.. ;(
ap
Perusteluja: itse alkoholin vaikutuksen alaisena tunnustin tunteitani, suutelin, mua suudeltiin takaisin mitä ihanimmin... ja sitten, selvinpäin molempia hävetti.
Vaikka omat tunteeni ovat ihan aitoja! Nyt hän todennäköisesti luulee minun vain hölmöilleen kännissä. Häpeäminen johtui liian estottomasta käytöksestä, ja siitä, etten muista kunnolla kaikkea.
Nyt on entistä vaikeampaa ottaa asiaa esille, ja saada toinen ymmärtämään, että kyse ei ollut humalassa sekoilusta :(
Perusteluja: itse alkoholin vaikutuksen alaisena tunnustin tunteitani, suutelin, mua suudeltiin takaisin mitä ihanimmin... ja sitten, selvinpäin molempia hävetti. Vaikka omat tunteeni ovat ihan aitoja! Nyt hän todennäköisesti luulee minun vain hölmöilleen kännissä. Häpeäminen johtui liian estottomasta käytöksestä, ja siitä, etten muista kunnolla kaikkea. Nyt on entistä vaikeampaa ottaa asiaa esille, ja saada toinen ymmärtämään, että kyse ei ollut humalassa sekoilusta :(
Mutta tiedän itse ujona, että olisi sata kertaa helpompi lähestyä sopivassa huppelissa.... mutta ehkä tosiaan kaduttaisi myöhemmin..
ap
hakeutumisesta....
voiko tällaisen tulkita sellaiseksi..? Kun hän oli erästä toista asiakasta neuvomassa (hän on ohjaaja), hän tuli ihan minun viereeni, vaikka tilaa todellakin olisi ollut muuallakin.. oli tosin selin minuun eikä huomioinut minua muuten mitenkään, mutta tuli niin liki, että siihen kiinnitin huomion..
ap
hakeutumisesta.... voiko tällaisen tulkita sellaiseksi..? Kun hän oli erästä toista asiakasta neuvomassa (hän on ohjaaja), hän tuli ihan minun viereeni, vaikka tilaa todellakin olisi ollut muuallakin.. oli tosin selin minuun eikä huomioinut minua muuten mitenkään, mutta tuli niin liki, että siihen kiinnitin huomion.. ap
Mitä tuo selän kääntäminen tarkoittaa? Joskus tuntuu että hän seisoo tahallaan liian lähellä edessäni niin että nenä melkein pepussa kiinni, tai no niin että en näe ketään sieltä takaa silloin kun juttelee muille - joku reviirijuttuko?
nosto...