Tummat vai vaaleat hiukset vihreiden silmien kanssa?
Kommentit (14)
Meillä luonnostaan vihreät silmät tummanruskealla ja vaalealla hiuspehkolla. Tummalla myös tummempi ihonvari jaruskettuu hyvin, kuntaas vaaleat ovat vaaleita auringonkin jalkeen.
Punainen ja vaalea iho on huomiotaherättävä yhdistelmä.
muiden mieltymyksistä en tiedä, itseä miellyyttä ihan minkä väriset hiukset vaan vihreitten silmien kanssa :)
Olen joskus kokeillut vaaleaa peruukkia eikä kyllä sovi mulle vaaleat hiukset yhtään. Ihon väri on hyvin vaalea, mutta ruskettuu helposti.
oli hyvin kaunis yhdistelmä...joskus värjäsi tummemmaksi ja silmien väri jotenkin katosi sen tumman tukan myötä. Minustakin siis vaaleat!
ei kai sitä tarvii muuttaan alkaa. Ja olen kyllä pistänyt silmälle kuinka tähän yhdistelmään miehet jää kiinni
Ja ennen kaikkea juuri ihon väristä.
Ehdottomasti. Tosin punaisia värjätessä pitää sävy valita tarkasti, ettei tule luonnottomannäköiset.
Vihreät silmät punatukkaisella ovat todella näyttävät.
se oma väri on paras :D no mun mielestäni kauneinta on vaalea tukka ja siniset silmät tai punainen tukka ja vihreät silmät.
tumma hiusväri kyllä jotenkin kadottaa sitä silmien vihreyttä.
Ei väliä silmien värillä mutta mikään ei näytä niin hirveeltä kuin brunetti joka yrittää olla blondi tai päinvastoin!
vaalea väri korostaa sitä vihreyttä paremmin.
tummat hiukset korostaa vihreitä silmiä!