Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuristaminen

Vierailija
30.04.2011 |

Mies kuristanut mua 3 kertaa 2v suhteemme aikana. Eilen viimeksi, ja luulin että nyt lähtee henki. Eroaisitko?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on kerran pistänyt kädet kaulalleni, kun ärsytin häntä, mutta ei niin, että olisi luullut että henki lähtee. Sinä tiedät mikä tilanne on ollut ja toimit sen mukaan.

Vierailija
2/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on kerran pistänyt kädet kaulalleni, kun ärsytin häntä, mutta ei niin, että olisi luullut että henki lähtee. Sinä tiedät mikä tilanne on ollut ja toimit sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuristanut mua 3 kertaa 2v suhteemme aikana. Eilen viimeksi, ja luulin että nyt lähtee henki. Eroaisitko?

Vai kannattaako odottaa siihen kertaan, kun se henki oikeasti lähtee? Erohan se sekin on, kunnes kuolema teidät erottaa...

Vierailija
4/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai lähet hippulat vinkuen pois! vaikka turvakotiin jos muuta paikkaa ole!

Vierailija
5/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko se sinua millään tavalla, jos MINÄ eroaisin?

Minun mielestäni tuollaisessa tilanteessa ei pitäisi olla mitään kyselemistä. Eikö sinulle oma henki ole tärkeämpi kuin se mies?

Mitä iloa tai hyötyä sinulle siitä suhteesta olisi, jos viettäisit aikasi huomisesta tuomiopäivään hautuumaalla? Eikö sittenkin olisi mukavampi olla vielä jonkun aikaa elossa, vaikka joutuisitkin olemaan erossa siitä "mutta kun se on muuten niin ihana"-miehestäsi?

Vai oletko sinä muutenkin itsetuhoinen?

Vierailija
6/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka alhaalla täytyy oman itsekunnioituksen olla, jos tuollaisessa paskiaisessa riippuu kiinni.

Vierailija
7/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää joku seksileikki?

Vierailija
8/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää joku seksileikki?

kun niin moni tuntuu sietävän tollasta.

Vierailija
9/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaiseen tilanteeseen ajautuu? Alkaako se niin "myöhään" esim. vasta asuntolainan ja lasten jälkeen, että jotenkin vaan sietää kun ei halua luopua kulisseista?

Mun isoveli oli väkivaltainen ja jo aivan pikkutyttönä päätin että aikuisena muhun ei koske kukaan. Seurustelukumppaneilta en ole sietäny edes aggressiivista puhetta.

Vierailija
10/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sitä nyt yhden kuristamisen takia mihinkään lähdetä. Toisesta kyllä jo antaisin ukolle kenkää.

Vierailija
11/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sitä nyt yhden kuristamisen takia mihinkään lähdetä. Toisesta kyllä jo antaisin ukolle kenkää.

Vierailija
12/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole lupaa antanut pettämiseen enkä kuristamiseen, nyt sä käsitit ihan väärin. Yhden kerran olen antanut nuo teot anteeksi. Lapsille ei saa tehdä mitään pahaa kertaakaan.

Vierailija
13/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole lupaa antanut pettämiseen enkä kuristamiseen, nyt sä käsitit ihan väärin. Yhden kerran olen antanut nuo teot anteeksi. Lapsille ei saa tehdä mitään pahaa kertaakaan.

Vierailija
14/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on kolme kertaa liikaa. etenkin kun asia on toistunut, on syytä olettaa että se tulee jatkumaan edelleen mikäli annat siihen mahdollisuuden.

Vierailija
15/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se yksikin voi olla viimeinen kerta?

kyllä mulle riittäisi yksikin kerta. en mä voisi elää ihmisen kanssa ketä pelkäisin.

Vierailija
16/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa tapauksessa ratkaisevinta ole se, miten mies itse suhtautuu harjoittamaansa väkivaltaan. Jos lyöminen tapahtuu esim. humalassa, niin on päivänselvää, ettei ko. henkilö voi enää juoda alkoholia (viinilasi ruokajuomana on ok, edellyttäen, että se jää siihen)

Muuten miehen tulisi ottaa oma väkivaltaisuutensa sen verran vakavasti, että muut voivat luottaa häneen.

Näille eroamista harkitseville sanoisin ohjeeksi seuraavan ajatusleikin. Tunnetko olos turvalliseksi miehesi lähellä, kun hän "normaalilla" tuulella? Entä jos hän hieman ärtynyt? Entä jos riitelette? Täytyykö sinun pelätä, jos miehesi on todella raivoissaan ja keittiössä on esillä veitsi tai muu teräase? Jos jossain näistä tilanteista todella pelkäät, et ole turvallisessa suhteessa tällä hetkellä.

Vierailija
17/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulle riittäisi yksikin kerta. en mä voisi elää ihmisen kanssa ketä pelkäisin.

Juuri näin. Kenenkään ei pidä.

Vierailija
18/19 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuristanut mua pari kertaa, mutta ihan vaan "varotuksena" että nyt ämmä lopeta. Ärsytin sitä todella pahasti. En ole koskaan pelännyt miestäni, enkä pelkää, enkä luokittele häntä missään nimessä väkivaltaiseksi. Noissa tilanteissa todella usutin hänet kimppuuni, ollaan välillä vähän kuumaverisiä ;)

Että sikäli ymmärrän näitä "yhden kerran voi antaa anteeksi".

Mutta jos miehesi on mielestäsi väkivaltainen, asialle täytyy tehdä jotain.

Vierailija
19/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkoha sinä joku naistenhakkaaja? Kertaheitosta pitäs tollaset sairaat viedä hoitoon. Vaikka kuinka ärsyttäis ei toiseen käydä ikinä käsiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi