Kysymys VAIN pihtareilla! Annatko pillua edes vapun kunniaksi?
Kommentit (14)
kun mies on vaan kaljapäissään illalla ja ruikuttaa pillun perään?
En tod. anna jos ei mies käyttäydy sen mukaan että muakin alkaa tekemään mieli. Ei nosta mun himoja känninen ääliö.
Jos mies on silloin vielä maisemissa. Oon ihan frigidi nyt toisen lapsen syntymän jälkeen, ei voisi vähempää kiinnostaa.
naapurin Maijan kanssa. Mies käy usein siellä viikonloppuna laulamassa kara åkea ja ne istuu Maijan kanssa iltaa. Mutta ikinä ei oo tarvinut pelätä että siellä jotain tapahtuisi, kun aina annan...
Meillä eletään miehen ehdoilla. Joka juhlapyhä lapset laitetaan hoitoon, ostetaan kaljaa ja viinaa, saunotaan, sit seksiä, sit mies juo ja örveltää ja sitten lisää seksiä ja vielä aamulla krapulapano, ennen kuin mies ottaa vähän loiventavaa...
en tiedä. ei tee mieli usein vaikka mies on ihana ja taitava. ennen olin oikea horatsu siis makkarissa ja aina kullin perässä. nyt on ihan hiljaista ala-sekä yläkerrassa. onkohan hormonitoiminnassa vikaa? vaikka aurinko paistaa ei värise??
kun nytkin se on jo sammunut tohon sohvalle, kun toi sen vapun juhlinta on niin rankkaa ja harrasta ettei se tahdo jaksaa.
vaan annan jos mies antaa siihen syytä.