Vartaloni on aivan pilalla...
tai no pilalla ja pilalla.. mutta olen 23 vuotias, odotan toista lastani.. ja nyt toisen raskauden myötä on jalkani ihan hirveässä kunnossa! nimittäin niihin on tullut SUONIKOHJUJA!!! ihan kuin olis joku mummo :/ En kehtaa enää koskaan käyttää hametta tms. harmittaa ihan hulluna. ja siis tiedän että raskaus muuttaa vartaloa yms. mutta siis miks just suonikohjuja.. !! huoh.raskausarpien kanssa mä olen ihan sinut ja niitä löytyy kyllä aikas paljon.
Harmittaa ihan tosissaan..
Kommentit (4)
Minulla ei vaan ole ainuttakaan raskausarpea, mutta raskauden myötä tuli suonikohjut. Olen myös 23, ja olen urheilullinen sekä mielestäni hoikka (178/60). Itse ajattelen asiaa näin: minulla ei ole raskausarpia, ei selluliittia. Minulla on hyvä kroppa, sitä jumaloiva mies. Olen terve. Jos haluaisin, voisisn toki tehdä suonikohjuistani maailman suurimman ongelman, mutta en jaksa nähdä vaivaa. Ja tiesitkös, rusketuksella (itseruskettava voide) saa jalkojen väritystä tasoitettua aika hyvin. Joten tämä suonikohjumamma tullaan näkemään shortseissa ja minihameissa kesällä!
Minulla siis ei suonikohjut ole kivuliaita, ainoastaan rumia. Jos ne tuosta pahenevat, uskon meneväni vaahtoruiskutukseen kuten kakkonen mainitsi. Olen kuullut tutuilta että siitä todella on apua.
mä olen 36v 3n lapsen äiti ja viimeisin raskaus 2v sitten mutta ei yhtäkään suonikohjua. Raskausarpia senkin edestä sitten sekä lösähtänyt vatsa!
hoidattaa sen paremmat on tulokset. Moni on suositellut tuota vaahtoruiskutusta.. Ehkä siitä voisi olla sinullekin apua? Kannattaa perehtyä siihen. Ymmärrän hyvin että suonikohjut ei ole mukavia.