En tiennyt että Erkki Toivanen on homo.
Luin mummolassa Apu-lehteä ja siellä oli iso juttu Erkistä.
Kommentit (16)
Minustaon aina ollut itsestäänselvää, että se on homo. Tytär ja avioliitto on tässä se yllättävä tieto.
urkurina 70-luvulla, siirtyi hetkeksi rumpaliksi mutta lopetti rytmihäiriön takia. Täti opetti etikettiä ja oli hänelle tärkeä koko elämänsä ajan. Legendaarinen kirjeenvaihtaja. Kolin saaren "salaperäinen kolmas jäsen" jota piiloteltiin kahden jäsenen välissä. Tunnettu Helsingin skenessä Herkku Herkkuna, näin kertoi tuttu muotisuunnittelija minulle Flowssa.
Miksi siitä pitää tehdä avaus, mikset vain jutellut aiheesta Avun äärellä mummon kanssa, ap?
Vaikka mä eläisin 100 v mä en tule koskaan tajuamaan miksi muiden ihmisten sukupuolielämä on niin kiinnostavaa. Miten pientä pitää elämän olla että kiinnostuu tuollaisesta? Huoh.
Miksi siitä pitää tehdä avaus, mikset vain jutellut aiheesta Avun äärellä mummon kanssa, ap?
Vaikka mä eläisin 100 v mä en tule koskaan tajuamaan miksi muiden ihmisten sukupuolielämä on niin kiinnostavaa. Miten pientä pitää elämän olla että kiinnostuu tuollaisesta? Huoh.
sanotaan että parempi kun useimmat tällä palstalla
sanotaan että parempi kun useimmat tällä palstalla
Mä luin, että Erkki Tuomioja, ja olin ihan että WTF :D
Onko Erkki Tuomioja homo?? No eipä ole ihme kun elämänkumppani ei koskaan ole linnanjuhlissa.
Onhan se toki nuorena ollut naimisissa ja sillä on tytärkin.