Mitä haittaa jos leikkaan kantapäiden paksua ihoa saksilla...en raspilla?
Eikö se ole aika lailla sama? Paitsi että näiden kantapäiden raspaamiseen menisi iäisyys.
Kommentit (6)
Rasva ei pääse imeytymään tuon paksun, kovan ihokerroksen läpi. Kokeiltu on, ei mitään apua.
ap
jos leikkaat voi tulla tulehdus jne jne
ja se aiheuttaa se raspauskin niin kiertaan saat olla kaiken aikaa raspaamassa..
Sulla ei selvästikkään ole ullot kunnon kovettumia. Kantapäästä voi leikata aikamoisen siivun ilman, että iho vielä menee "rikki", joten tulehdus vaaraa ei ole.
Leikkaaminen on kuitekin vain ensiapu. Rasvaus pitää kanssa tehdä muuten tilalle tulee vain entistä paksumpi kovettuma
Ensin pehmitetään vedessä liottamalla, sitten saksilla pois kaikki valkoinen höttö, lopuksi raspia päälle. Sitten vasta rasvaamaan. Tai mä oikeastaan öljyän, koska rasvat ei imeydy tarpeeksi. ME vehnänalkilöljy on huippua.
Pysyishän ne kantapäät varmaan kunnossa jos jaksais öljytä pari kertaa päivässä jatkuvasti. Mutta mä oon niin laiska ja ne pääsee sitten taas kasvamaan ja kovettumaan. Rupeen yleensä hoitamaan taas siinä vaiheessa kun ne halkeavat kipeille halkeamille....
kuin ette hoidata niitä vaikka jalkahoidossa? tosi oksettavaa, toiv ette pidä kesällä avonaisia kenkiä..
riittää kun rasvaat joka ilta pesun jälkeen jalkasi suht paksulla perusvoiteella, ja lisäät hieman sitä aamuisin, yöt nukut sukat jalassa
se riittää
kun pari viikkoo olet tehnyt näin on kantapäät kuin vauvan peppu :)))))
jos leikkaat voi tulla tulehdus jne jne
ja se aiheuttaa se raspauskin niin kiertaan saat olla kaiken aikaa raspaamassa..