Lue keskustelun säännöt.
Uskotko, että William pääsee tänään vihdoinkin liukkaille?
Kommentit (3)
toivon vaan että morsiammen kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jo ajat sitten!;)
Neitsyen merkkejähän ne ovat!
Tänään varmaan jännät paikat illalla ;)
jo ajat sitten!;)