minkä ikäinen olen?! sis. kuva silmästäni:D
Arvatkaas ikäni silmän ja ryppyjen ym perusteella.
en kaipaa kommentteja kömpelöstä meikistäni tms. tuo on aamulla laittamani arkimeikki ja sain äsken päähäni kuvata silmääni:D
http://aijaa.com/v.php?i=002417960802.jpg
Kommentit (37)
kirjoitustyylissäni viittaa siihen että olisin melko nuori?
Nuorisolla on nykyisin pahana tapana kirjoittaa ilman isoja kirjaimia tai välimerkkejä. Haittaa hieman luettavuutta noiden pilkkujen puuttuminen.
T. Pilkunnuss...
Nuorisolla on nykyisin pahana tapana kirjoittaa ilman isoja kirjaimia tai välimerkkejä. Haittaa hieman luettavuutta noiden pilkkujen puuttuminen.
T. Pilkunnuss...
No et voi tosiaankaan luottaa tuohon. Minulla (38-v.) on ystäviä jotka jatkuvasti päivittävät FB-statuksiaan ilman isoja kirjaimia, ja ovat kaikki yli nelikymppisiä. Virheet jotka luettelit johtuvat siitä että kyseiset henkilöt eivät työssään kirjoita kenellekään (kuten itse joudun päivittäin tekemään).
en kiusaa teitä enää...
(muuten kirjoitan JATKUVASTI työssäni ja myös harrastuksekseni. siksipä kun joskus saa kirjoittaa laiskasti ja miten sattuu, niin nautin siitä:D)
ikäni oooon kolmekymmentäkuusi!!!!
en juo vettä ja syön herkkujakin välillä. en oikein ole koskaan hoitanut ihoani, kuin sen 2 viikkoa kestävän innostuksen ajan. mitään silmänympärys- tai ryppyvoiteita en ole käyttänyt. välillä en putsaa meikkejä illalla...
en vaan jaksa jotenkin ja se KOSTAUTUU toki...
ap 36v
Ei kannata ahnehtia liikaa. Kyllä sun kirjoitustavasta huomaa, että olet vielä aika nuori. Joten en edes viitsi ehdottaa ikää joka on yli kolmenkympin. Ei sulla ryppyjä hirveesti edes ole, sanotaan että olet 25v.
Mutta kirjoitusten perusteella veikkaisin 21v, kumpikohan osui lähemmäksi?