Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastyaako tuo unq teidän muiden meileihin???

Vierailija
28.04.2011 |

Minä en saa omaani vastausta vaikka olen jo kolme viestiä laittanut. Kyse on jo maksetusta tilauksesta jota ei kuulu... Pitäisiköhän alkaa huolestua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös poliisille rikosilmoitus tehty tammikuussa.

Vierailija
22/25 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avaudu Bulevardi 22 koska taloyhtiö remontissa, ensin putkiremontti ja keväällä alkoi julkisivusaneeraus.

Asun siinä vieressä ja tunnen omistajan asiakkaan ominaisuudessa, olen noutanut tuotteita tiinan työhuonelat bulevardilta ja voinen sanoa että sinne ei ainakaan vähään aikaan saa mitää liikettä kukaan aikaiseksi.

Remonttimiehiä ja laastia jokapaikassa ja talon sisäpiha hupussa josta sisään UNQ mennään ja vain pieni reikä muovissa josta pääsee pujahtamaan sisään:)

Ja kuulin että Tiina etsii tiloja , on irtisanoutunut vuokrasuhteesta ja lokakuun alussa ompelee jossain muualla. Ja voinen sanoa että hän tekee kaiken yksin paitsi päivittää sivujaan jotka ovat hänen miehensä hallinnassa ja he erosivat talvella...ja hallinnointi sivuihin on riidan alla...siksi ei päivityksiä ole tapahtunut. Ja myös tiina itsekin inhoaa sivujaan:)

Ja ehkä palaa takaisin normaaliin kk palkka työhön kaikkine etuineen...mutta tämä nyt ei varmaa tietoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita UNQ hattuja saa? Eikö niitä enään tehdä? 

Vierailija
24/25 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unq toimii taas ! tai ainakin liike on erittäin eläväharha keskellä helsingin mannerheimintietä :)

Nyt niitä saa ilman tilausta heti matkaan mutta omilla väreillä tietysti tilauksesta.

Oliko jollain vielä jotain ongelmia tilauksissa ?

Vierailija
25/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä osoitteessa Mannerheimintiellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan