Kertokaa mulle, onko mieskin rakastunut.....?
Kysyn teidän mielipidettä epätoivoissani. Olen siis aivan rakastunut työkaveriini. Ollaan tunnettu vasta vähän aikaa, reilu kuukausi. Kun näin hänet ekan kerran, olin heti ihan myyty. Mielestäni hänkin tuntuu katselevan minua jotenkin "erilailla" kun muita mutta en ole varma... Kun istuttiin vierekkäin ja mun jalkani koski häntä niin tuntui, että jalka palaa. Musta tuntuu, että meidän välillä on jotain ihmeellistä.. Mutta kysyn nyt siis, että voiko se olla niin, että hän ei ajaytele tai tunne mitään tälläistä ja minä vaan yksipuolisesti tunnen näin voimakkaasti? Auttakaa, kiitos!
Kommentit (3)
Tulee viereen ja avaa ovia.. Mutta mä halusin kysyä, että voiko yksipuolisesti kokea näin voimakkaasti? Mä en etsi miestä, olen naimisissa onnellisesti, mutta nyt tämä työkaverini sotkee koko elämäni.. En mieti enää paljoa muuta.. Mietin, että mistä tämä voimakas tunne tulee, olisiko hän ihastunut , ymmärrättekö mitä haen?
Meneekö mies muidenkin naisten viereen ja avaako näille ovia? eli onko hän vain kaikille naisille kohtelias.
Vaikkei niin tekisikiään, voi olla huomannut sinun ihastuksesi ja on pelimies. Ei välttämättä ole pätkääkään kiinnostunut sinusta, mutta ei pelimiehenä voi olla ohittamatta tilaisuutta pyörittää naista. Tunnen yhden tällaisen tapauksen ja voin sanoa että parin kaverinsa parisuhde on tuhoutunut, koska nainen luuli että tässä on elämän rakkaus ja petti miestään. Tälle pelimiehelle kyseessä oli vain pano muiden joukossa.
Jos itse on ihastunut, niitä vastaihastuksen merkkejä näkee ihan kaikessa. Esim. ihastuksen kohde antaa sinulle kynän ja sinä käsität tämänkin olevan kuolettavan ihastunut sinuun vaikka toinen ei edes muista asiaa tunnin kuluttua. Tai toinen katsoo kohti, sinä koet tämän katsoneen sillä lailla, mutta toinen ei taaskaan muista koko asiaa.
Toki voi olla ihatunut, mutta vaikea sitä on tietää. Kannattaako hyvää parisuhdetta edes pilata jonkun ihastuksen vuoksi?
Hakeutuuko mies sun seuraasi? Jos menette lounaalle, tuleeko hän sinun viereesi istumaan?
Jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin varmaan tekee asialla jotakin. Ja kiinnostumisesta on rakastumiseen pitkä matka.