Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesasiaa. Erosimme mieheni kanssa jokunen aika

Vierailija
28.04.2011 |

sitten ja vuodenvaihteessa päätimme yrittää uudestaan; meillä on 5-vuotisa yhteinen lapsi. Mies on yrittäjä ja näkee lasta harvoin, minua ehtii näkemää ruokiksella ja töitten jälkeen useammin. Nyt tuli puhetta vapusta, jolloin mies kerrankin pitää vapaapäivää ja olisi mahdollsuus viettää perhevappu. Mutta, mutta mies sanoikin viettävänsä vapun kaverinsa kanssa grillaillen! Loukkaantuisitteko? Eikö pitäisi olla itsestään selvää, että viettää vapun lapsen ja minun kanssa? Ikää herralla on 37v eli ei mikään nuorukainen. Onko järkeä jatkaa juttua???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapuksi ei luvata muuten mitään hyvää grillailusäätäkään. Taitaa olla ryypiskely kavereiden kanssa pääasia. Juoko mies paljon?

Vierailija
2/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholista viis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämällä tulee vaan mykkä vappu ja tuskin nyt koko vappua on grillaamassa. Ehditte varmasi olemaan yhdessä. Kompromisseja kehiin niin vältytte turhilta sanomisilta.

Vierailija
4/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittäjä ja näkee lasta harvoin, minua ehtii näkemää ruokiksella ja töitten jälkeen useammin.

halua leikkiä. Haluaa vaan sinulta seksiä ja muuten nauttia poikamieselämästä.

Vierailija
6/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemästä. Antaisin tilaa tehdä omia juttuja mutta olisin itse vähän varuillani tuossa teidän tilanteessa ja yhteenpaluusta.

Ehkä hakisin itse vähän etäisyyttä mieheen ja vielä miettisin vähän uudestaan että tuleeko suhde toimimaan. Eli ihan vaan lapsen/lasten kanssa touhuaisen omiani enkä jäisi miehen perään itkemään ja yrittämään yhteisiä juttuja.

Vierailija
7/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voi toimia teidän suhde vaikka vappu ja kaikki muutkin juhlat viettäsitte erillänne.Älä ripustaudu ja takerru mieheen vaan näytä et sullakin on elämää.Lapsen kans ja ilman.Jos otat vihamielisen kannan varmistat vain et mies lähtee grillaamaan juhannuksenakin.Ole ystävällinen ja sovi itselles muuta menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi