Vinkkejä yhden hengen pikaisiin ruokiin vapun seudulle.
Jään vapun ajaksi yksin kotiin, omasta halustani. Tarkoitus on tehdä töitä niin ympärivuorokautisesti kuin jaksan, mutta jotkain on välillä syötäväkin. Ennen kuin lähden kauppaan, kuulisin mielelläni helppoja ideoita yksinäiselle syöjälle, jotta koko viikonloppu ei mene leipää mussuttaessa ja/tai mikroaterioita lämmittäessä. En aio paneutua ruoan laittoon ajallisesti, koska pääasiassa teen töitä. Vinkkejä? Mitä itse söisit vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (5)
jos sä et itse keski itsellesi syömistä, oisko ehkä sittenkin parempi mennä johonkin, missä joku pitää susta huolta.
Lasagne, makaronilaatikko tms uuniruoka, josta riittää useammaksi kerraksi. Linssi- ja kasvissosekeitot tulee helposti ja nopeasti. Myös ruokaisa salaatti on nopea ja helppo. Spagettia ja bolognesea tehdään usein, kun muuta ei jakseta. Noilla lähtisin itse liikkeelle.
jos sä et itse keski itsellesi syömistä, oisko ehkä sittenkin parempi mennä johonkin, missä joku pitää susta huolta.
=) Iloista vappua sinullekin!
ap
Siitähän syö yksi ihminen useamman päivän. Lasagne, makaroonilaatikko, perunalaatikko, kinkkukiusaus.