Miehillä onnistuu hyvä veli -verkostot missä tahansa,
en nyt tarkoita pelkästään vapaamuurareita tai lionseja tai vastaavia, mutta naisilla tuollainen ei toimi koskaan. Liikaa selän takana puhumista, pätemistä, oman edun tavoittelua, puhumista ohi suun jne. Harmi. Olisi ollut mukava luoda meillekin sellainen systeemi, jossa voisi tietää että "siskoon" voi luottaa.
Kommentit (5)
En ole kauheasti elämässäni törmännyt tuohon naisten väitettyyn apäluotettavuuteen ja selkäänpuukottamiseen. Ehkä olen osannut valita seurani viisaasti?
vähän omista naisverkostoistasi sitten! Itse olen huomannut, että ainakin meidän alalla miehet saavat usein suhteilla töitä. Naisista ei oikein saa irti mitään. He ovat ehkä varovaisempia, koska pelkäävät itsekin asemansa puolesta, ettei vain syytetä nepotismista tms. Olen miehisellä alalla kyllä...
En ole kauheasti elämässäni törmännyt tuohon naisten väitettyyn apäluotettavuuteen ja selkäänpuukottamiseen. Ehkä olen osannut valita seurani viisaasti?
Naiset yrittävät aina päteä toisten kustannuksella, kuten tästä sinunkin vastauksestasi huomaa.
Tyyppiesimerkki.
Naiset yrittävät aina päteä toisten kustannuksella, kuten tästä sinunkin vastauksestasi huomaa.
on niin totta! Naiset haluavat usein vaan latistaa toisten hyvän innon eikä auttaa tai tukea. Katso vaikka tuota "Onko kenelläkään koskaan ollut tunne, että tekee jotain suurta" -ketjua. Miehet olisivat jo keksineet perustaa jonkun kerhon tai firman pelkän fiiliksen pohjalle :D