Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava menossa naimisiin ja näin sulhon toisen kanssa.

Vierailija
27.04.2011 |

Tanssivat lähekkäin ja heistä näki että ovat enemmän kuin ystäviä.

En saa sitä mielestäni vaan mietin päivin ja öin kertoisinko näkemästäni.

En ole saanut kutsua häihin, emme ole niin läheisiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tanssin mun kaverien kanssa lähekkäin (miesten), eikä mulla silti ole yhtään mitään niiden kanssa meneillä.

Vierailija
2/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen kanssa, ja vielä mun tietämättä. Kyllä mun miehen ainoa tanssipartneri on vain minä. Kerro ihmees kaverillesi, ei tuo ole normaalia varsinkaan häiden alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdapa koko juttu. Jos oikeasti joudut pohtimaan päivin öin yhtä tanssia, ei sinulla taida kaikki olla ihan hyvin omassa elämässäsi. Et kai kuitenkaan ole nähnyt heidän harrastavan seksiä? Siitä sopisi jo kertoakin. Tuttavasi on jo aikuinen, hän varmasti tietää itse kenen kanssa on menossa naimisiin, ja muutenkin pärjää elämässään ilman sinun "kertomisiasi".

Vierailija
4/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä olikin, että heillä oli muutakin kuin sitä tanssia. Vetäytyivät välillä pitkäksi aikaa suojaan katseilta. Mitä heidän tekemisiään tuona aikana satunnaisesti näin, niin ainakin kädet vaelsivat joka puolella.

Alkuperäinen

Vierailija
5/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä koko totuutta.

Saattaahan olla, että se oli sulhasen ainoa ja viimeinen paniikkisyrjähyppy juuri ennen avioliiton solmimista. Kokeili olisiko ruoho sittenkin vihreämpää aidan toisella puolella ja totesi ettei ole. Kertomalla tuhoaisit ehkä kaksi onnellista loppuelämää.

Toisaalta voi olla, että mies on pukki joka pettää joka käänteessä ja naisen olisi parempi saada tietää aiemmin kuin myöhemmin.

Pääsisitkö kertomaan vain sulhaselle itselleen, että tiedät? Ehkä hän itse voisi päättää, mikä on oikein. (Tai sitten kätkee vain petoksensa jatkossa paremmin.)

Vierailija
6/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää, jos morsian olisin. Anna tilaisuus morsiamelle kuitenkin pelastaa kasvonsa. Ts. "Minun pitäisi kertoa sinulle yksi juttu. Ei ehkä ollut mitään sen kummempaa, mutta minusta tuntuu, että on oikein kertoa tämä, mitä näin..." Siis voihan olla, että heidän suhteessaan on jotenkin eri säännöt pettämisestä kuin minä ja sinä käsitämme. itse olen sitä mieltä, että tanssiminen on vielä ok, mutta käsien vaeltelu ei. Kun tanssin oman mieheni kanssa, se on kyllä aina joko eroottista tai sitten hassuttelua.

Vierailija
7/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin joku humalassa nojailu esim. hyvän kaverin kanssa (naiset ja miehet voi olla ystäviäkin, hei, eletään vuotta 2011 vai mitä?). Nolaat itsesi, varsinkin kun kyseessä ei oo edes mikään hyvä kaverisi.

Jos olis ihan varma nakki, niin jotenkin koittaisin itsekin saada asian morsiamen tietoon, mutta mistään arvailuista en kertois ikinä. Joo ja muakin on petetty.

Vierailija
8/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluat kertomisella saavuttaa. Että häät peruuntuvat? Että sinä saat totuudenpuhujan sädekehääsi kiillotettua? Että välit tuttavaan menevät kokonaan poikki? Että teistä tulee sydänystävät?

Hankalaa tässä on se, että et tunne pariskuntaa kovin hyvin, että tiedä mitä morsian tietää miehen tanssi-illasta, et tiedä kuka tanssipari oli jne.

Omalla kohdallani, kun ei ole läheisestä ystävästä kyse, en puuttuisi asiaan millään lailla.

Vierailija
9/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tehdä oikein. Tekisin niin kuin itselleni haluaisin tehtävän. Eli kertoisin. Voi kertoa vaikka kirjeellä, liioittelematta.

Vierailija
10/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekoa sulattaisi. Kuten sanoit, en myöskään halua olla se joka kaiken paljastaa ja näistä mainitsemistasi syistä johtuen.

Sulhanen oli liikkeellä kaveriporukassa. En tiedä olivatko työkavereita vai jotain muita tuttuja. Tuo nainen oli seurueessa mukana.

Sitä en tiedä oliko kyse yhdestä ainoasta kerrasta vai onko taustalla jotain isompaa.

Alkuperäinen

mitä haluat kertomisella saavuttaa. Että häät peruuntuvat? Että sinä saat totuudenpuhujan sädekehääsi kiillotettua? Että välit tuttavaan menevät kokonaan poikki? Että teistä tulee sydänystävät?

Hankalaa tässä on se, että et tunne pariskuntaa kovin hyvin, että tiedä mitä morsian tietää miehen tanssi-illasta, et tiedä kuka tanssipari oli jne.

Omalla kohdallani, kun ei ole läheisestä ystävästä kyse, en puuttuisi asiaan millään lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi