G: Miksi lihavat haisevat hielle aina?
Kommentit (12)
Toiseksi, onko miehesi nussinut jotain lihavaa akkaa, kun jaksat tehtailla näitä aloituksia? Joku vitutus ilmeisesti sulla on.
antaa jonkun avohoitopotilaan koko palsta lihavagallup-kyselyillä. EN OLE ITSE LIHAVA, MUTTA TÄYTYYKÖ POMMITTAA NOITA SAATANAN GALLUPEITA KOKO AJAN.
Norsupesään on taas sohaistu onnistuneesti
millos sun murkkupesää on sörkitty onnistuneesti, tuskin ikinä... :D
Minun tuttavapiirissä kyllä suurin osa ylipainoisista tuoksahtaa rankasti hielle! Häpeän heidän puolestaan!! Ja en ole ap.
mutta mä oon aika punkero ja välillä haisen ihan tappavasti hielle. Riippuu vähän siitä, miten hormoonit milloinkin heittelee.
Mun mies taasen on lihava, eikä koskaan haise pisaraakaan hielle.
raskasta kantaa sitä taakkaa joka paikkaan mukanaan. Siinä tulee helposti hiki. Kyllä se näin vaan on.
Jos kantaa jatkuvasti 20-30 kg puntteja tai selkäreppua niin eiköhän hiki ala tuoksahtaa aika äkkiä..
Itse en "läskimpänä" ollessani hikoillut juurikaan kuin pitkällä kävelylenkillä selästä (ja saunassa).
Nyt laihempana hikoilen enemmän ja herkemmin, mutten sentäs haise, ehkä siihen vaikuttaa ravintokin.
jos jotain tekee. Minä taas olen lihava voin hikoilla, mutta hiki ei koskaan haise !
lupaan maksaa 100€ jos saat hikivainun minusta. Aika junttia luulla, että hienhaju olisi kiloista kiinni.