jos nainen on
ylipainoinen niin kuinka usein hänellä on sporttinen urheilullinen laiha mies..? Onko täällä kenelläkään näin? Toisinpäin se voi olla yleisempää.. Moni suomalainen mies kun tykkää kaljasta ja syödä hyvin..
Olimme kerran kaupassa ja avopuolisoni haki vissyä hyllystä minä odottelin hyllyn päässä korin kanssa.. samassa välissä toisella puolella on sipsit yms. Hyllyn edessä pyöri reilusti ylipainoinen nainen.. etäämmällä siellä missä minäkin seisoi ilmeisesti hänen miehensä joka näytti siltä, että häpeää silmät päästään kun nainen silmät kiiluen valitsi sipsipussia ja otti vielä poppareitakin mukaan.. Ja mies oli siis laiha, mutta ei kyllä sporttisen näköinen.. Minua jotenkin säälitti sen mihen puolesta.. Ei siis siksi että nainen oli ylipainoinen vaan jotenkin tuntui, että miestä ällötti kun nainen kahmi herkkuja hyllystä.. En olisi varmaan ajatellut mitään jos he olisivat yhdessä miettineet mitä sipsejä ottavat..
Kommentit (3)
että tolleen silmät kiiluen ja ihan sipsipussin osti ja poppareita myös!
Ilman muuta olisi luontevampaa, että tunkisivat molemmat sinne ahtaaseen hyllyväliin ja ottaisivat yhtaikaa sen pussin, vähän niinkuin hääkakkua leikattaessa. Ei tarvitsisi hoikan miehen hyllyn päässä hävetä.
Mua taas jotenkin säälittää tuollaisen ap:n kaltaisen typeryksen aviomies.
minulla on hoikka ja lihaksikas mies (ei kyllä mitenkään erityisen sporttinen), ja minä olen ylipainoinen (BMI jotain 26-27). Enpä ole koskaan huomannut että hän minua häpeäisi, eikä kyllä kaupassakaan jää minnekään etäämmälle tai yritä teeskennellä että ei tunne minua jos minä olen vaikka karkkihyllyllä. Enpä voisi sellaisen miehen kanssa olla joka häpeäisi minua.
Minä en kyttää koskaan mitä ihmiset ostavat kaupassa ja mitkä ovat ilmeet.
Kysymykseesi, serkkuni(mies) on tosi komea, hoikka jne. Hänellä oli hoikka, pienirintainen nainen. Petti lihavan, isorintaisen naisen kanssa ja ovat olleet nyt 10 vuotta yhdessä.
Minä itse hoikka ja mulla on pullukka mies.