G: Miten lihava voi harrastaa seksiä?
Kommentit (25)
ei luut kolise.
takaapäin on ihanan pehmeät kannikat ottamassa työntöjä vastaan.
olen itse ylipainoinen ja meillä seksi onnistuu kaikissa asennoissa. Toki mies ei ota mua syliin esim seinää vasten naidessa mut ei ottaisi muutenkaan.
Mulle on ylipainoa merkittävämpi haitta ollut aina taipumattomuus eri asentoihin. Ottaa päähän, kun ei venyttelemälläkään parane merkittävästi. No, kaikkia ei ole tehty notkeiksi.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2011 klo 13:24"]
ei luut kolise.
takaapäin on ihanan pehmeät kannikat ottamassa työntöjä vastaan.
olen itse ylipainoinen ja meillä seksi onnistuu kaikissa asennoissa. Toki mies ei ota mua syliin esim seinää vasten naidessa mut ei ottaisi muutenkaan.
[/quote]
Mä olen ollut kaikkea mahdollista kokoa, ja 28.v saman miehen kanssa onnellinen,olemme edelleen.Kun olin alipainoinen(12kg alle normaali painon),seksi ei ollut niin ihanaa kuin se on tänään.Kun painoni on 3-numeroinen.Mieskin tykkää todella plajon enemmän ja haluaa useammin.
Ihan piti nauraa tämän kirjoituksen aloittajalle.Miten joku voi olla noin t y h m ä!Tai sitten tämän seksi asian aloittaja on joku teini porukka jota seksuaalisuus ylipäätään kiinnostaa.Ja tällä kertaa näköjään lihavien seksi.Oi ei,meitä mahtuu maailmaan monenlaista persoonaa...sääliksi käy tämä kyseinen jutun aloittaja.
-AnnBell-
Enkä usko että sellaisessa 4D-jamassa oleva enä paljoa harrastelee.