Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten lihava voi harrastaa seksiä?

Vierailija
27.04.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et miten tosi lihava mies saa peniksen esiin kunnolla? Näkeehän sen vaatteidenkin läpi että maha roikkuu joillain koko alavartalon päällä. Tarkotan nyt siis oikeasti lihavia ja mahakkaita enkä vain pulleita ihmisiä.

Enkä usko että sellaisessa 4D-jamassa oleva enä paljoa harrastelee.

Vierailija
22/25 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luut kolise.

takaapäin on ihanan pehmeät kannikat ottamassa työntöjä vastaan.

olen itse ylipainoinen ja meillä seksi onnistuu kaikissa asennoissa. Toki mies ei ota mua syliin esim seinää vasten naidessa mut ei ottaisi muutenkaan.

Vierailija
24/25 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ylipainoa merkittävämpi haitta ollut aina taipumattomuus eri asentoihin. Ottaa päähän, kun ei venyttelemälläkään parane merkittävästi. No, kaikkia ei ole tehty notkeiksi.

Vierailija
25/25 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2011 klo 13:24"]

ei luut kolise.
takaapäin on ihanan pehmeät kannikat ottamassa työntöjä vastaan.
olen itse ylipainoinen ja meillä seksi onnistuu kaikissa asennoissa. Toki mies ei ota mua syliin esim seinää vasten naidessa mut ei ottaisi muutenkaan.

[/quote]

Mä olen ollut kaikkea mahdollista kokoa, ja 28.v saman miehen kanssa onnellinen,olemme edelleen.Kun olin alipainoinen(12kg alle normaali painon),seksi ei ollut niin ihanaa kuin se on tänään.Kun painoni  on 3-numeroinen.Mieskin tykkää todella plajon enemmän ja haluaa useammin.

Ihan piti nauraa tämän kirjoituksen aloittajalle.Miten joku voi olla noin t y h m ä!Tai sitten tämän seksi asian aloittaja on joku teini porukka jota seksuaalisuus ylipäätään kiinnostaa.Ja tällä kertaa näköjään lihavien seksi.Oi ei,meitä mahtuu maailmaan monenlaista persoonaa...sääliksi käy tämä kyseinen jutun aloittaja.

-AnnBell-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan