Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis millaisia VAATIMUKSIA VOI ASETTAA kun hakee vakituista kumppania

Vierailija
26.04.2011 |

olettaen että henkilö on suht tavallinen tyyppi.

esim.jättäisitkö heti kättelyssä miehen joka istuu pyörätuolissa tai ei voi tehdä jotain fyysisiä juttuja kuten esim ei osaa tanssia jne.Minusta fyysiset ominaisuudet ei merkkaa mutta en olekaan urheilija joten--tavallinen mutta enemmän kaipaa henkistä yhteyttä-

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin varmasti voinut asettaa kovemmatkin; olin melko suosittu miesten keskuudessa. Nyt olen jo vanha kääpä :( No, joka tapauksessa: mielellään: savuton, empaattinen, reipas ja raitis, fiksu, ei-turku-rauma-murretta vääntävä, normaalikokoinen (noin kaikin tavoin), omat hampaat ja itse vessassa käyvä.

Vierailija
2/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tökkii, että monet miehet etsivät itseään huomattavasti nuorempaa naista, useilla on kriteerinä hoikka - yksi oli laittanut jopa pituusrajat ja painorajat, ja laskin huvikseni niistä BMIn, joka oli 16,5 - 18... Ja siis kun kyseessä on ihan tavallisen näköiset keski-ikäiset tyypit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tökkii, että monet miehet etsivät itseään huomattavasti nuorempaa naista, useilla on kriteerinä hoikka - yksi oli laittanut jopa pituusrajat ja painorajat, ja laskin huvikseni niistä BMIn, joka oli 16,5 - 18... Ja siis kun kyseessä on ihan tavallisen näköiset keski-ikäiset tyypit...

luulot itsestään. Olen päätynyt siihen.

Vierailija
4/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyin siihen, että mieleltään terve, itsenäinen ja savuton on ainoa mahdollinen kumppani minulle. Joku lievä masennus/ taipumus masennukseen vielä menee, mutta ei kaksisuuntainen mielialahäiriö eikä skitsofrenia. Seurustelin tälläisen kanssa joskus ja ei siitä tullut mitään, kun joutuu pelkäämään toista tms.

Vierailija
5/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä juoppo!

Vierailija
6/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mieluiten jotain 17v ja yli koska muuten joutuu tekemisiin hänen lasten äidin kanssa.

Vierailija
7/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mieluiten jotain ne miehen lapset 17v ja yli koska muuten joutuu tekemisiin hänen lasten äidin kanssa.

Vierailija
8/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon vaatimuksia kuin haluaa, ongelma vain on se, että sitten ei saa välttämättä ketään. Tosin ei se kaikille ole ongelma.

Vierailija
9/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriteereiksi että pitää olla yli 175 cm tai ei saa olla ylipainoa tai kaljua. Mitä hiton väliä sillä loppupelissä on jos ihminen on luonteeltaan sulle juuri passeli. Pitkässä juoksussa ulkonäköasiat on aika yhdentekeviä.

Vierailija
10/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta Mammojen ongelma on juuri se, kun joustavat vaatimuksissaan ja tuumivat ettei se tai se ominaisuus merkkaa paljon pitkässä juoksussa. Sitten ryntäävät tänne itkemään ja valittamaan kun ukko teki sitä ja tätä ja ukko on sellainen ja tuollainen. Haloo, jos ottaa ekan vastaan kävelevän äijän niin sitten niitä ongelmia tulee!

Kumma juttu kun ne jotka ovat tienneet mitä haluavat ja myös pitäneet siitä kiinni, ovat onnellisia liitoissaan. Tinkimällä ei takuulla saa ainakaan parempaa!

Vierailija
11/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset ominaisuudet ei kyllä kerro ihmisen sisäisestä maailmasta mitään,moni kakku päältä kaunis=sisältä täysin tyhjä-tai hieman kömpelö tapaus mutta todella fiksu.

Vierailija
12/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee fyysisestä läheisyydestä,ei tekemistä sen vartalon kanssa.Nynny ei saa olla mutta en halua täysin löysää makkaraa joka istuu koneella koko ajan ja vatsa kumpu kasvaa yhtä suureksi kuin odottavalla äidillä,tosin siinä vaiheessa kun näin pääsee käymään luulen että parisuhde onkin jo vakiintunut!

Vierailija
13/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pitää olla töissä tai opiskella

2. Ei saa asua 5km lähempänä omaa äitiään.

3. Haluaa lapsia jos niitä on tullakseen

4. Ei mikään nössö vaan oma mielipide pitää olla.

5. Ei peukalo keskellä kämmentä.

6. Tumma

7 Osaa käyttää kohtuullisesti alkoholia.

nämä ei ole tärkeys järjestyksessä.

Vierailija
14/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköisiä tyyppejä. Mieluummin lihava kuin laiha!Itse olen siro/hoikka ja en halua sänkyyn samanlaista!