Virtsatulehus,olenko töistä pois?
Kommentit (7)
en voisi mennä töihin, sillä kun minulla on tulehdus niin vessaan on pakko mennä pahimmillaan minuutin välein ja välillä en poistu sieltä 30-60 minuuttiin. Koskee hirvittävästi ja pissaa tulee housuihin jos en mene vessaan. Sitten kun saan lääkkeet alkaa helpottamaan parin tunnin sisään, sen jälkeen voisin omaa työtäni tehdä, mutta en vielä mitään rankempaa hommaa.
olla pois töistä, että saa käytyä vessassa rauhassa. Mun kahdella kaverilla on säännöllisesti VTI, ja heillä ainakin on aika pahoja oireita (mm. kuume, kipu). Ja lääkäri on ohjeistanut, että ei olis hyvä pidätellä.
Itsellä ei onneksi ole koskaan ollut.
Runsaasti juotavaa ja särkylääkettä, niin virtsatietulehduksen kanssa pärjää töissä, ellei ole kuumetta.
Jos kuumetta on, voi olla pois töistä.
Runsaasti juotavaa ja särkylääkettä, niin virtsatietulehduksen kanssa pärjää töissä, ellei ole kuumetta.
Jos kuumetta on, voi olla pois töistä.
tuleeko ongelmia, jos ramppaa vessassa. Esim. jossain sairaanhoitotyössä tai kassalla voi olla vähän vaikeaa käydä jatkuvasti vessassa, ehkä jossain toimistohommissa helpompaa.
olen aina asunut tulehduksen aikaan vessassa itkemässä joten en olisi mennyt töihin, luonnollisesti, mutta useimmilla se on lievempi ja jos töissä vessaan pääsee vapaasti niin sinne vaan. Se ei tartu muille tai lievänä edellytä lepoa tms. Joillakin tulehduskipulääke auttaa.
Jos on kuumetta tai selkäkipuja niin lääkäriin.
Tietenkin menet töihin, jos susta tuntuu, että pystyt töitä tekemään.
jos et pysty, et mene.
Lääkkeet auttaa onneksi nopeasti, jo parissa tunnissa moiseen ikävään vaivaan.
VTI on joskus mahdottoman inhottava eikä pysty juur mitään tekemään. Toisinaan ja toisilla voi olla oireettomanakin.
Mitä tosin epäilen.