Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lihava, laihduin ja mies laittoi uhkavaatimuksen

Vierailija
26.04.2011 |

etten saa laihtua enää grammaakaan. Tiedän, kuullostaa provolta ottaen huomioom tuon aiemman avauksen, jossa lihavan mies ei enää halua häntä. Meillä meni tosiaan toisinpäin.

Olen 168cm ja tavatessamme painoin 94kg. Mieheni ihaili minua. Lapsi tuli maailmaan ja aloin itse miettimään omaa trerveyttäni enemmän, halusinhan olla terveenä lasta varten. Laihduin 82 kiloon ja mies sanoi, jos grammaakaan enää laihdut, niin hän jättää minut.

Mies sitten sai lähteä. Hänellä oli se isompi ongelma kuin minulla. Harmi kyllä, rakastin lapseni isää todella. Mutta kuten hän sanoi "rakastan sinua jokaisen menetetyn kilon verran vähemmän". Just.

Nyt olen mitoissa 168/75, kiloja pudotan vielä. Olo on parempi omana itsenä vaikka sydänsurut painaakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä laihdutusprojekti menossa, mittani olivat aloittaessani samat kuin sinulla ap eli 168/95 ja mies oli ihan tyytyväinen niihinkin. No, tykkää tietysti uudesta ulkomuodostanikin (painan nyt 80kg) mutta hänestä on sen myötä tullut todella mustasukkainen ja vahtii koko ajan tekemisiäni ja menojani. Rasittavaa... :/ Toivottavasti meille ei käy noin että joudutaan eroamaan.

Vierailija
2/5 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän laihduin. Erohan siitä tuli, ei sen takia, että laihduin, mutta osasyy oli sekin.

Ja laihduin siis ihan järkyttävän lihavasta siihen painoon, missä olin, kun mieheeni tutustuin (eli 114,5kg->88kg).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroamiselle, niin eipä hän todella tainnut sinua rakastaa. Ei se ulkonäkö nyt niin tärkeä pitäisi olla parisuhteessa. Ja jos hän ei ymmärrä, että sinulla on itsellä parempi olla ja olet terveempi niin sellainen mies joutaakin mennä. Onhan niitä paljon pareja, joissa on oltu hoikkia kun on tavattu ja vuosien myötä on painoa kertynyt toiselle/molemmille ja edelleen pysytään yhdessä.

Vierailija
4/5 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroamiselle, niin eipä hän todella tainnut sinua rakastaa. Ei se ulkonäkö nyt niin tärkeä pitäisi olla parisuhteessa. Ja jos hän ei ymmärrä, että sinulla on itsellä parempi olla ja olet terveempi niin sellainen mies joutaakin mennä. Onhan niitä paljon pareja, joissa on oltu hoikkia kun on tavattu ja vuosien myötä on painoa kertynyt toiselle/molemmille ja edelleen pysytään yhdessä.

minä uskon, että hän rakasti minua jollakin tasolla. Se vain etten ollut enää haluttava hänen silmissään kun aloin laihtumaan. Nyt terveempänä ja miehessä erossa olleena olen huomannut monia asioita. Kun yleensä naiset ovat mustasukkaisia, kun jotain tuulennussimia rantakaisloja (mieheni sanoma) eli hoikkia ja kauniita naisia tulee vastaan ja mies katsoo niiden perään, niin mun mies katsoi läskien perään, mitä isompi sen parempi. Eli kyllä ajattelen, että exäni oli mielenterveysongelmainen suhteessa seksuaalisuuteensa. Miten se rakkauden väheneminen muuten olisi niin paljon vaikuttanut kuten sanoi. Miestä kuvotti hoikat naiset ja kun aloin laihtumaan aloin muuttumaan hänelle vastenmieliseksi :(. Mut parempi näin :).

ap

Vierailija
5/5 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ylipainoa ja mieheni yritti kannustaa minua laihtumaan. Lopulta mieheni "lahjoi" minut laihduttamaan häidemme varjolla. Lupasi millaiset häät vain haluan, jos olen niissä normaalipainoinen. Minä tyhmä sitten päädyin laihduttamaan, ajattelin että omaksi parhaaksenihan minä kuitenkin laihdun.

Mieheni todella kustansi minulle kaikenlaista hemmottelua ennen ja jälkeen häiden, kosmetologeja, kampaajia, hierontaa, jalkahoitoa, lahjakortteja alusvaateliikkeisiin jne.. Huomasin kuinka hauskaa on hemmotella itseään ja ostaa laadukasta itselleni. Ennen olen vain hankkinut lapsilleni kaikkea ja säästänyt rahani matkoihin tms.

Tästä ei mies nyt tykkääkään. Olen raskaana (3.lapsi) ja ostanut kerrankin äitiysvaatteita, eikä vain "isojen naisten" tai miesten vaatteita. Mieheni ei tykkää, kun käytän vaatteita, jossa muotoni näkyvät, rinnat ovat tietenkin tässä vaiheessa jo uhkeat.. Nykyisin meikkaan ja laitan hiukseni töihin mennessä, ja siis jopa ostan meikkejä. Nyt mieheni sitten valittaa tästä. että miksi ostelen kaikenlaista ja laitan itseäni.. Valittaa myös kuntoilustani ja on sitä mieltä, että raskausaikana ei pitäisi harrastaa liikuntaa. Ei halua, että enää laihdun (BMI nyt 23,8) ja yrittää esittää että kuinka paljon painoni pitäisi raskauden aikana vähintään NOUSTA. Olen pitänyt tällä kertaa painoni kurissa, kun se laihduttamisen hankaluus on vielä muistissa.

Näköjään mikään ei kelpaa. Eipä suhteemme nytkään ole kovin kaksinen, vaikka olenkin normaalipainoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän