Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S/O lasten vahdit, joita lapsi ei tunne

Vierailija
26.04.2011 |

Tuosta hääketjusta tuli mieleen. Miten teidän lapset jää hyvillä mielin hoitoon lastenvahdin kanssa, jota eivät tunne? Esim MLL lastenhoitajat.

Meillä ei aiemmin ollut sukulaisia tai muita vakilastenvahteja lähellä, joten emme koskaan päässeet miehen kanssa kahden mihinkään. Lapsemme ei olisi missään tapauksessa jäänyt yksin kotiin vieraan ihmisen kanssa. Lapsi siis alle 3-v. Nyt on mummu, kummi ja kaimaa, joten heille lapsi menee mielellään hoitoon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jättäisi alle 3-vuotiastamme vieraalle ihmiselle hoitoon (siis ellei ole mistään hengenhädästä kysymys). Mulle tuli ihan toi sama juttu mieleen noista hääketjuista.

Lapsemme jää ihan hyvillä mielin tuttujen hoitajien kanssa, mutta jos kukaan heistä ei ole saatavilla, sumplimme menomme jotenkin niin, että jompi kumpi vanhemmista hoitaa tai jätämme menomme väliin.

Vierailija
2/3 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse ihmetellyt aina, miten helposti lapset jäävät mun kanssani, vaikkeivat ole ekalla hoitokerralla aikaisemmin nähneetkään. vain kerran tai kaksi olen jäänyt itkevän lapsen kanssa / lapsi on jäänyt haluttomasti seuraani, muuten kaikki 20-30 lasta (iältään 2kk-9v) ovat jääneet iloisina tai neutraaleina seuraani. muutamat ovat hoitotapahtuman aikana itkeneet äitiä tai isää, tosin aina vain väsyneinä. ekan kerran jälkeen monet yli 1v lapset jo oikein odottavat, että "tuttu" hoitaja tulee taas uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, että lasken esim. MLL:n hoitajan tutuksi hoitajaksi, jos lapsi on tottunut olemaan hänen kanssaan.

Meilelläni kuitenkin tutustuttaisin lapsen uuteen hoitajaan ja hoitajan lapseen siten, että myös minä olisin/mieheni olisi vähän aikaa kotona lapsenvahdin jo tultua. Ja ekan hoitokerran pitäisin mahdollisimman lyhyenä. Enkä ekalla kerralla olisi poissa siten, että hoitajan pitäisi laittaa lapsi nukkumaan.

t. #2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan