Mihin tarvitset itsekuria?
Minkä asioiden kanssa joudut taistelemaan että jätät jotain tekemättä tai saat itsesi tekemään jotain?
Tuli vaan mieleen tuosta lihavuudesta ja itsekurista. Itse taistelen nimenomaan tuon paino-ongelman kautta itsekurini kanssa.
Joku tai monikin sanoi että on sitä pahempiakin itsekurin puutteita kun syöminen/liikunnan puute. Mitä ne on?
Kommentit (4)
siihen, etten sorru syömään karkkia.
Joskus on heikko hetki mutta nyt näin 2:n vuoden karkkilakon jälkeen alkaa olemaan helpompaa, kuin kisaili itsensä kanssa siitä, kuinka kauan.
todella räiskyvä tempperamentti. Olen siis oikein todella nollasta sataan -ihminen. On tosi vaikeaa hillitä räjähtelyjäni...
Olen kova käymään kirppareilla. On vaikea vastustaa kaikkia hienoja löytöjä.
Syön pääosin tosi terveellisesti, enkä koe tarvetta rajoittaa herkkujen syömistä silloin kun niitä syön.
Liikunta on ihanaa!!! Toisaalta liikkuisin myös kipeänä enkä oiken raaski pitää lepopäiviä tarpeeksi, joten ehkäpä tarvitsisin itsekuria liikunnan rajoittamiseen...
etten söisi liikaa ruokaa, etten joisi liikaa alkoholia, jotta saan pakotettua itseni pitämään lapset siisteinä, puhtaina, ruokittuina jne ja kodin kunnossapitoon myös.
Olen harvinaisen laiska ja ilmeisen tunnevammainen nykyään, kun pakkopullaa on niin moni asia.
Minun ei tarvitse taistella itseni kanssa käyttäytyäkseni hyvin, ollakseni ilman alkoholia, hoitaakseni kodin, lapset, työn