Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi on naisille pakkopullaa?

Vierailija
26.04.2011 |

Mietin vain olenko itse jotenkin friikki kun se on aina maittanut ja ollut ihanaa - ja nyt sitä en ole saanut ikuisuuksiin kun mies ei halua.:(

Tuntuu vain monelle tälläkin palstalla olevan vastenmielinen kirous suhteessa. Kyllä minä jaksaisin kotitöistä huolimattakin. Tasan eivät mene onnen lahjat.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten imetyksen vuoksi. Näin ainakin mulla. Kun tämän tajusin niin en enää sekoita elimistöäni hormoneilla.

Vierailija
2/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteita en tosi väsyneenä tee, mutta suostun kyllä, jos toinen ehdottaa.

Kerran kahdeksassa vuodessa oon sanonu miehelleni ei ja se johtui siitä, kun ehdotteli seksiä kesken riidan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ollut kovin seksuaalinen ihminen. Kyllä meillä seksiä on ja kyllä mä siitä tykkään sitten kun vauhtiin pääsen mutta ei mulla olsi suurta ongelmaa olla ilmankaan

Vierailija
4/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu hormonaalisesta ehkäisystä. Pillerit veivät halut.. Lopetin ja olin kuin kiimainen pupu... Tuloksena ei toivottu raskaus kondomista huolimatta. Nyt kierukka ja seksi ei kiinnosta ollenkaan.. Pitänee siis vain kärsiä haluttomuudesta ja pitää tätä sen 5 v. että ehkä sitten minusta on äidiksi..

Vierailija
5/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea rentoutua, kun rentoutumisaikaa ei koskaan ole. Seksi itsessään ei ole minulle rentoutumista, vaan seksille sopivaan vireeseen pääseminen edellyttää rentoutumista. Tämä on kai kaikkein suurin ero minun ja mieheni välillä.

Eli ne kotityöt, oman ajan puute, yhteisen ajan puute.

Ja myönnettävä on, että vanhan kullan kainalossa vireeseen pääseminen kestää kauemmin.

Nykyään tilanne on se, että meillä on seksiä noin kerran viikkoon, mutta vain noin 1-2 kertaa vuodessa se seksi on minun kannaltani tyydyttävää. Seksi siis yleensä loppuu ennen kuin ehdin kunnolla lämmetä. No, ei se niin pahaakaan ole, mutta en minä liiemmin sitä haluakaan.

Vierailija
6/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään hohtoa ja saman nautinnon saa palasta suklaata paljon helpommalla ja siistimmin.

Ja lisärasitteena on jatkuva pelko raskaaksi tulemisesta. Itse pelkään sitä vaikka olisi ehkäisykin.

Ihmiset nyt vaan ON erilaisia. Toiset ei kuulemma tykkää suklaastakaan ollenkaan.

Vierailija
7/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lapsiperheessä vaikeaa, kun ei ole aikaa keskittyä toiseen, rentoutua ja virittäytyä tunnelmaan.

Minä haluan haluta seksiä, ja kätevimmin se käy kun virittäytyy itsekseen tunnelmaan vaikka suihkussa tai veskissä, lopettaa just ennen kuin saa, ja sitten käy äkkiä nykäsemässä miehen makkariin.

Yhteiseen esileikkiin ei meillä ainakaan ole aikaa päivällä, ja illalla olemme niin väsyneitä, ettei silmät pysy auki.

Vierailija
8/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme miehen kanssa kykenemättömiä muuhun kuin ikävystyttävään jyystämiseen. Ei tunteita, ei rakkautta. Ei kiinnosta.

Vierailija
9/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo sanomasi 'on aina maittanut ja ollut ihanaa' -kertoo sen kaiken. Toivon totisesti, että sukupolvi sukupolvelta nämä seksiasiat ihmisillä helpottuvat, että naiset saavat todella tyydytystä seksistä. Orgasmeja, niitä oikeita! Ystävyydellä! (olen muuten 35v)

Minulla seksi, siis yhdyntä ei tuo orgasmia, tämä on se suurin ongelma. Ennen miestäni en ollut harrastanut seksiä juurikaan, mieheni ei ollut harrastanut kenenkään kanssa yhtään mitään, joten oli yhdessä opeteltava juttu. Esileikkihommiin ei opittu muuten, kuin niin, että minä hoidin kaiken siitä ja alun jälkeen koko seksipuolen. En tiedä miksi se näin alkoi, ehkä mies ei osannut alussa ja sellaiseksi sitten muotoutui ja jäi.

Rakkauden huumassa ja alkujännityksissä onhan sitä nainenkin kiihottunut, vaikka ei ennen penetraatiota kiihoitettaisi yhtään. Mutta jos itse yhdyntä ei tuo muuta kuin hieman lisäkiihoitusta (joka jää fyysisesti häiritseväksi jopa), ei tyydytystä... kait se alkaa vähän kyllästyttämään ketä tahansa, tai yleensäkin se asiasta kiinnostumisen asten helposti vähenee, kun 'palkinto' puuttuu.

Meillä tilanne on aikalailla sama kuin edellä kuvattu edelleenkin. On toki opittu keskustelemaan vähän enemmän. Mies tosin on ajoittain innostunut tyydyttämisestäni käsipelillä, klitoriksen kiihottaminen tuottaa helposti orgasmin. Ennen kuin mies oppi tuon tai oikeammin minä opin, että sellaistakin voisi olla, meni vuosia ilman, että minun alapää liittyi seksiin mitenkään muuten kuin pelkkänä yhtenä penetraation välineenä. Tämä on erittäin turhauttavaa minusta, en osaa asiaa. Siis saada orgasmi seksissä. Sen harvinaisen orgasmin jälkeen pitäisi alkaa kiihottamaan miestä ja naimaan miehelle tyydytys. En jaksa usein. Tyydytys on jotenkin minulle oma juttu ollut aina, vapauttava nautinto. Ehkä kun tähän tottui alusta asti, oma orgasmi on sitten itsekäs. Miehen tekemänä käsin, ihan ok, mutta kömpelömpi ja sen väsyneen rentouden jälkeen pitäis vielä jumpata mies. Mieheni tyydytän kyllä mielelläni, rakastan häntä ja seksi noin muuten ihan ok. Kyllä rakastelu ihan kivaa on, vaikkei varsinaisesti seksuaalisesti sitä tyydytystä toisikaan. Loppuun laitan vielä, että mieheni kanssa mitä on oltu yhdessä, olen tehnyt sille varmaan satoja ja satoja orkkuja, se mulle ehkä muutamia kymmeniä. En ole katkera, tähän olen oppinut, enkä osaa muuta.

Vierailija
10/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ns. kuhertelua, edettiin hitaammin.. Eli pussailua yms. kesti kauemmin..

5 v. seurustelun jälkeen mies nykyään vain ilmoittaa että nyt tekisi mieli tai tulee puristelemaan tissejä himokkaana.. Ja sitten pitäisi vetästä housut alas ja olla kosteana valmiiksi.. Kyllä mies välillä haluaa oikein tehdä minulle orkun, mutta sitten ei ole itsellä fiilistä ollenkaan.. Alussa kaikki oli kivaa ja ihanaa nyt se on vain rynkytystä jonka toivoo menevän nopeasti ohi, että pääsee siivoomaan tai tekemään muita juttuja.. Onneksi mieheni ei tiedä mitä ajattelen samalla kun hän "hoitelee" minua :D Kauppalistan yms voi suunnitella samalla kun toinen panee..

Vierailija
11/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme miehen kanssa kykenemättömiä muuhun kuin ikävystyttävään jyystämiseen. Ei tunteita, ei rakkautta. Ei kiinnosta.

ja vielä kun mun pitää hoitaa hommat kikkelin nostosta siemensyöksyyn asti. viisitoista vuotta. kerran viikossa. evvvk.

Vierailija
12/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siihen tarvittiin yli 40 vuotta ja se, että en asu rakastettuni kanssa yhdessä.

Seksi ei siis ole enää vaihdon väline vaan ihanaa ja rentouttavaa puuhaa.

Vierailija
13/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on taitava mies, joka osaa naisensa tyydyttää :) totta se on että joskus saattaa olla liian väsynyt edes ajattelemaan seksiä, mutta olemme oppineet senkin näkemään kumpikin toisesta jolloin ei edes ehdotella.

ja joskus seksi on pikainen pano, joskus pitkä ja ihana ja joskus jotain siltä väliltä :) en voi valittaa, aina tai ainakin 95% molemmat saa orgasminsa.

Vierailija
14/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä "jyystöihmisillä" vaikeaa puhua kumppanin kanssa omista haluista?

Vierailija
15/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sellainen, että ei edes yritä saada naista haluamaan vaan pelkästään tyydyttää oman halunsa, niin siinä syy.

Voi tietenkin olla syy naisessakin, ehkä hormoneista varsinkin pienten lasten äideillä.

Vierailija
16/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sellainen, että ei edes yritä saada naista haluamaan vaan pelkästään tyydyttää oman halunsa, niin siinä syy.

Voi tietenkin olla syy naisessakin, ehkä hormoneista varsinkin pienten lasten äideillä.

Vierailija
17/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle naisista se vain on vaikeampaa, eivät itsekään osaa tyydyttää itseään. Mutta pääsääntöisesti naiset tykkää seksistä oikeanlaisen miehen kanssa ja jaksavat pitempään kuin miehet.

Vierailija
18/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehoonsa että osaisivat edes itse tyydyttää itsensä. noh ehkä se seksi ei ole niin tärkeää, itselleni se vain on yksi parisuhteen kantavia voimia.

# 15

Vierailija
19/19 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kroppa alkoi palautua, niin vauva alkoi valvottaa öisin, joka latisti seksihaluja entisestään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi